בעקבות מאורעות הימים האחרונים, בהם הציל ראש הממשלה בנימין נתניהו את הקואליציה על אף שחברים בה רק 61 חברי כנסת, פרסמו הבוקר (שלישי) בגל"צ סקר של מינה צמח ומנו גבע, ממנו עלה כי רוב הציבור לא מאמין כי מאמציו של נתניהו למנוע בחירות נבעו משיקול ביטחוני כפי שהוא טוען. על פי הסקר, 58% מהציבור מאמין כי מה שהניע את נתניהו היו שיקולים פוליטיים, ורק 31% אמרו כי דיבר אמת. 

אולם, נראה כי על אף חוסר האמון, מעמדו של הליכוד לא נפגע ואף מתחזק מעט. לעומת סקר אחר, שקבע 29 מנדטים לליכוד, בתוצאות של גל"צ עולה כי הליכוד מתחזק ועומד על 30 מנדטים, לעומת 18 ליש עתיד ו-12 למחנה הציוני. 
הבית היהודי זוכה בסקר ל-9 מנדטים, אולם הנתון המעניין הוא התחזקות "ישראל ביתנו" של ליברמן בסקר, שעלתה ל-8 מנדטים. כחלון מתייצב על 8 מנדטים, אורלי לוי אבוקסיס על שישה ואילו מרצ "מגרדת" את אחוז החסימה עם ארבעה מנדטים בסך הכל.

שר התיירות יריב לוין ממפלגת הליכוד, הגיב בגלי צה"ל לתוצאות הסקר ואמר כי "אני מציע לא להתרגש מהנתון הזה. הציבור התרגל לציניות במערכת הפוליטית". 

בסקר שפורסם בערוץ 12, לעומת זאת, עולה כי הליכוד דווקא נחלש עם 28 מנדטים. הבית היהודי זוכה בסקר ל-12 מנדטים, יש עתיד ל-17, המחנה הציוני ל-11 ו"כולנו" ל-9. על פי הסקר, מרצ ואורלי לוי אבוקסיס עומדות על שבעה מנדטים לכל מפלגה, בעוד ישראל ביתנו עם שישה מנדטים בלבד.