אבחנה רפואית: העיתונאי החוקר ומגיש תוכנית המקור פרסם טור בעיתון הארץ, בו טען שמקורביו של יו"ר "ישראל ביתנו" ושר הביטחון לשעבר, אביגדור ליברמן, יצילו את עורם בכך שיעידו נגדו, וכי "אש החקירות מתקרבת אליו". הבוקר (שלישי) התראיין ליברמן ב"כאן ב'", דחה את טענותיו של דרוקר ותקף אותו במילים קשות.



"הכל פייק ניוז", פתח ליברמן את דבריו, "יש אנשים אובססיביים, שבאמת השנאה שלהם אליי ולישראל ביתנו מעבירה אותם על דעתם", הוא טען. "כל פעם באמת לא מבינים שאין שום קשר אליי ולמפלגה, אבל השנאה של דרוקר לימין, לישראל ביתנו היא פתולוגית, אני מציע לו להיבדק אצל פסיכיאטר טוב, ולהבין מה שורש הבעיה", תקף שר הביטחון לשעבר.



אביגדור ליברמן, צילום: מרק ישראל סלם
אביגדור ליברמן, צילום: מרק ישראל סלם



"הביטחון של ליברמן צריך להיסדק מעט"



הדברים באו בתגובה לטור שפרסם אתמול דרוקר, בו הוא טען כי חברי מפלגתו לשעבר של ליברמן יוכלו להציל את עורם מדין המשפט וממאסר ארוף בכך שיעידו נגד ראש מפלגתם. בין השאר התייחס דרוקר לסגנית השר לשעבר פאינה קירשנבאום, שהואשמה בקבלת שוחד במסגרת פרשת השחיתות במפלגת ישראל ביתנו, בה כבר הורשע דאוד גודובסקי, ונידון לשבע שנות מאסר על עבירות פחותות יותר.



דרוקר תהה האם מול עונש שהוא העריך שיכול להגיע ל-19 שנות מאסר, סגנית השר לשעבר לא תעדיף עסקה עם התביעה, ולכן טען כי "ליברמן נהנה מסיפורי האגדות שנקשרו בשמו על עדים בתיקים שלו שנעלמו, איבדו זיכרון, התאבדו. הוא נלחם כל השנים — בצדק — באגדות הללו, אבל הפחד ממתן עדות נגדו אינו דומה לשום דבר. ליברמן יגיד בוודאי, שאף אחד לא ייהפך לעד מדינה, מהסיבה הפשוטה שאין להם שום סחורה נגדו. ייתכן. אבל אתמול, אפילו הביטחון העצמי שלו היה צריך להיסדק מעט".