לאחר שטען כי "הפוליטיקאים מהשמאל ואנשי התקשורת שמצדדים תמיד בצד של האויב - הם בוגדים", שוב סיפק הערב (שלישי) יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, התבטאות יוצאת דופן, כשחשף כי "ראיתי בפוסיקט כמה עיתונאים שמאלנים שמרבים להטיף מוסר".



בציוץ שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו תקף בנו הבכור של רה"מ את יו"ר מרצ לשעבר, זהבה גלאון, זאת בהתייחס לציוץ שכתבה נגדו ונגד אביו. "תראו כמה אלימות מילולית מצד ה'נאורים'", כתב נתניהו בפתח דבריו, והוסיף: "אף אחד לא מעז לדבר ככה לאף בן או בת של פוליטיקאי אחר. אין גבולות". 



"זהבה", פנה בנו של רה"מ לח"כית לשעבר, "אולי נתחיל לדבר מי סידר לבן שלך את כל הג׳ובים הפוליטיים ואיך? אני יודע שאת רגילה בתור קומוניסטית שאת האויבים הפוליטיים שולחים לגולאג או לכלא אבל זה לא עובד ככה במדינה דמוקרטית. אבא שלי בסך הכל נחקר במשטרה בדיוק אבל בדיוק כמוך! זוכרת?".
 

"ועוד דבר", הוסיף נתניהו, "אין מילה כזאת בעברית זנאי. אם אתם השמאלנים מתכוונים אדם שהיה במועדון חשפנות אז תגידו את זה ישירות. ואת יודעת מה. כן הייתי בפוסיקט לפני 4 שנים. וראיתי שם הרבה נשים שבאו לבלות. וראיתי גם כמה עיתונאים שמאלנים שמרבים להטיף מוסר. אולי יום אחד אחשוף את שמם".