חילופי דברים קשים התקיימו היום (רביעי) במליאת הכנסת בין ח"כ איימן עודה לבין השר לביטחון פנים גלעד ארדן, במסגרת דיון בהצעה לסדר היום בנושא האלימות והרצח בחברה הערבית, זאת בעקבות האלימות הגוברת בתקופה האחרונה, בה רק בסוף השבוע האחרון נהרגו חמישה אנשים. 



ח"כ איימן עודה, ממגישי ההצעה, תקף את השר לביטחון פנים ארדן וטען כי "במקום מתוקן אתה צריך להתפטר, אבל אתה לא מתבייש. השנה נרצחו 70 אנשים, מה אתה עושה? מה תפקידך? איך אתה חוזר הביתה? מה אתה מספר לאשתך ולילדים שלך? שאתה שר כושל, או ש'לא חשוב כי הם ערבים'. אולי הם עוינים, אולי הם בחצר האחורית, אולי הם לא מצביעים לנו, לא מעניינים אותנו, תעשה משהו. אתה לא מכבד את עצמך, תעמוד פה ותגיד אני נכשלתי, אני מתפטר."
השר לביטחון פנים גלעד ארדן לא נשאר חייב והחליט הגיב לח"כ עודה באמירות קשות גם כן, ארדן תקף את עודה ואמר: "אתה מחבל, תומך טרור ואלימות ואיתך אין מה לדבר. מי שהולך וקורא לשוטרים 'אפסים' ו'תלכו קבינימט' הוא פושע ותומך טרור. מי שהולך לקברו של עז א-דין אל-קסאם, הוא תומך טרור, ולכן איתך אסור להיפגש ואסור לדבר והמקום שלך הוא מאחורי סורג ובריח. ביום שמדינת ישראל תושיב אותך בכלא נדע שאנחנו מדינה נורמלית, ואז תהיה ירידה משמעותית באלימות וגם בפשיעה. אדם כמוך לא יכול להוביל שום ציבור להורדת האלימות בו".
 

על נושא ההצעה לסדר אמר ארדן: "חלק מחברי הכנסת פה שצרחו בצורה בוטה, כמובן הצביעו נגד הקצאת קרקעות כדי להקים תחנות משטרה. אני מניח שהציבור שלהם מבין לבד מה זה אומר שמצד אחד הם צורחים כאילו כואב להם ולמה לא עושים דבר, ומצד שני מצביעים נגד חוקים שמטרתם להעלות את רמת האכיפה ולהקים תחנות משטרה במגזר הערבי".