מגעים משמעותיים מתקיימים בין שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר משה (בוגי) יעלון לרמטכ"ל לשעבר בני גנץ לריצה משותפת ומיזוג רשימות בבחירות הקרובות שייערכו בחודש אפריל, כך לפי דיווח שפורסם הערב (רביעי) בחברת "החדשות". על פי הפרסום, החיבור יתקיים בין שתי הרשימות של שני הביטחוניסטים.

מטעמו של יעלון נמסר כי בסביבתו לא מתייחסים לדיווח על חיבור אפשרי עם גנץ ונמסר כי בשבוע הבא ככל הנראה תירשם מפלגתו של יעלון אצל רשם המפלגות ותוצג הרשימה לכנסת.
בתוך כך, בחדשות עשר פורסמו השמות שככל הנראה יהיו ברשימתו של גנץ. בכוורת של הרמטכ"ל לשעבר נמצאים איש החינוך חילי טרופר ואיציק קרייס, לשעבר קצין רפואה ראשי וכיום מנהל בית החולים שיבא. ברשימה יהיה גם מיכאל ביטון, ראש עיריית ירוחם לשעבר ומי שעזב את מפלגת אחי ישראלי של עדינה בר שלום.

כזכור, יעלון הודיע אתמול רשמית על הקמת מפלגה חדשה בראשותו, שתתמודד בבחירות הקרובות לכנסת ה־21. בסרטון שהעלה לרשתות החברתיות הכריז יעלון: “הבטחתי ואני מקיים. אני יוצא לדרך כראש מפלגה, עם כוח פוליטי בהנהגתי, בבחירות הקרובות החשובות כל כך לישראל. זאת תהיה מפלגה בלי קונצים”. יעלון צידד בשיתופי פעולה עם מפלגות נוספות והכריז: “אני קורא לשילובי כוחות, כדי להציב אלטרנטיבה להנהגת המדינה, ואף פועל כדי לקדם אותה. זה הזמן שלנו לקחת אחריות. כל חיי הייתי חייל של המדינה, ואני קורא לכם להיכנס יחד איתי תחת האלונקה ולהביא תקווה למדינת ישראל. הגיע הזמן למנהיגות אחרת”.
 
יעלון הודיע על פרישתו מהפוליטיקה במאי 2016, לאחר שפוטר מתפקיד שר הביטחון עם כניסתו של אביגדור ליברמן לממשלה. כעת הודיע יעלון על הקמת מפלגתו באופן רשמי. מלשכתו נמסר כי מדובר במפלגה חדשה שבימים הקרובים תירשם אצל רשם המפלגות ולא כמפלגת מדף. שמה של המפלגה יפורסם לאחר שיושלמו הליכי הרישום.