המפץ הגדול של בחירות 2019? הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ ושר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר משה יעלון, על סף סיכום לרוץ יחד בשתי מפלגות עם רשימה אחת, כך דווח הערב (שישי) בחדשות כאן. על פי הדיווח, יעלון, שעומד להציג את המפלגה שלו בשבוע הבא, וגנץ שהציג את מפלגתו "חוסן לישראל" אתמול, מחפשים גם חיבורים נוספים כמו עדינה בר שלום, בתו של הרב עובדיה יוסף ז"ל.



בנוגע לאורלי לוי, אם גנץ ויעלון יבחרו לצרף אותה לרשימה המשותפת שלה, דבר זה יימנע את צירופם של מפלגות קיימות, כמו המחנה הציוני או יש עתיד, לרשימה. על פי חדשות 10, גורם נוסף שמקיים מגעים להצטרף למפלגה של יעלון הוא מזכיר הממשלה לשעבר צבי האוזר.



הסיבה לריצה ברשימה אחת, אך בשתי מפלגות, היא ככל הנראה חילוקי דעות אפשריים בין השניים, כשאחד הנושאים הבולטים בהם הוא האפשרות לישיבה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו לאחר הבחירות. בעוד גנץ לא פסל את האפשרות, יעלון מתנגד לדבר זה, ורואה בהחלפת נתניהו כיעד עליון. על כוונתם של גנץ ויעלון לרוץ יחד דווח לראשונה בערוץ 10 ביום רביעי האחרון, אז  פורסמו השמות שככל הנראה יהיו ברשימתו של גנץ. בכוורת של הרמטכ"ל לשעבר נמצאים איש החינוך חילי טרופר ואיציק קרייס, לשעבר קצין רפואה ראשי וכיום מנהל בית החולים שיבא. ברשימה יהיה גם מיכאל ביטון, ראש עיריית ירוחם לשעבר ומי שעזב את מפלגת אחי ישראלי של עדינה בר שלום.