במסגרת חקירת תיק 4000 נחשפה תוכנית “נפתלי זיגזג". לפני בחירות 2013 הגו מקורביו של ראש הממשלה בנימין נתניהו תוכנית סדורה שמטרתה הייתה “חיסולו הפוליטי” של נפתלי בנט, יו”ר הבית היהודי באותה עת, שכללה מתקפה נגד בני משפחתו באתר וואלה. כך נחשף אמש בחברת החדשות. התוכנית כללה פרסום כתבות שמטרתן להציג את בנט ככלי ריק, זגזגן, רך, חסר עמוד שדרה, בוגדני ומתעתע. במסגרת זו, זיהו מקורבי נתניהו מספר דמויות מרכזיות שבהן התמקדו המתקפות, כאשר בין היתר מדובר באביו של נפתלי בנט וברעייתו גילת. ההוראות בנושא הועברו מדי יום, לפעמים כמה פעמים ביום, מרובינשטיין דרך אלוביץ’ לישועה.
 
אמו של השר, מירנה בנט, הגיבה היום (שלישי) בתוכנית שש עם סיוון רהב מאיר בערוץ 12 לפרסום אמש ואמרה: "קודם כל, אני לא מבינה למה זה משהו שצריכים להתבייש בו. לא האמנו שאוסלו טוב, התחלנו להרגיש מהבטן שצריך לעשות משהו אז הפגנו כל הזמן, ליד הבית במיוחד. בעלי היה איש ממש מתון - איך הוא מתנהג ואיך הוא מקבל דברים". 

"זה בין נתניהו והבן שלי. אני בסך הכל מקווה ששניהם רוצים אותו דבר. אני לא מבינה את זה. אני חושבת שזה דווקא טוב לממשלת ליכוד שיש ימין חזק".
מה יש לך להגיד לנתניהו?
זה צריכים לשאול את מי שעשה את זה. לפי הכתבה זה היה מישהו אחר. אני חושבת שסך הכל הוא רה"מ עד עכשיו הכי טוב. אני חושבת שבני יום אחד יהיה ראש ממשלה. אם הוא רוצה, הבן שלי יהיה ראש ממשלה".

כזכור, לפי הדיווח, לאחר גיבושה הועברה התוכנית לביצוע, ברוב המקרים בידי זאב רובינשטיין, מקורבו של נתניהו, ומשם לבעלי אתר וואלה שאול אלוביץ’, וממנו למנכ”ל האתר אילן ישועה. בין היתר ביקש רובינשטיין לכאורה מאלוביץ’ לפרסם כתבה על כך שאשתו של בנט עבדה כשפית במסעדה לא כשרה. בנוסף, התבקש ישועה על ידי אלוביץ’ להתמקד בפוסט שבו הביע אלדד יניב תמיכה בבנט ולהעלות תמונות מהפגנה נגד ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין, שבה נצפה אביו של בנט, כשהוא, כך לפי הדברים של רובינשטיין, נראה “כמעט פוגע פיזית ברבין”.
 
בנט מסר בתגובה לדיווח אמש בחברת החדשות: “כל מה שיש לי בעולם קיבלתי מאבא שלי, ג׳יימס בנט ז״ל, שהיה אדם טוב לב ואידיאליסט, ומאמא שלי מירנה, שעזבו חיי נוחות בארה״ב ועלו לישראל מתוך ציונות. כל ניסיון לפגוע באבא ובמשפחתי אינו מוסרי, וחייב פשוט להיפסק. לעצם ה’האשמה’: בתקופת הסכם אוסלו, אבא ז״ל, שהיה איש ימין גאה, כאב מאוד את מסירת חלקי ארצנו לערפאת, והשתתף בהפגנות רבות נגד המהלך. אני מעריץ אותו על אומץ לבו. שאר הדברים הם שקר מוחלט. אבא היה אוהב אדם שמעולם לא פגע באיש. אני גאה מאוד באבא שלי ושום כתבה לא תשנה זאת".