פעילים יפגינו מחר במטרה להביא לתיקון חוק הלאום מול ביתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בקיסריה. בתגובה לכך, החליט ערב (חמישי) חבר הכנסת אמיר אוחנה (הליכוד) לפרסם עצומה במחאה על הדרישה לתקן את החוק, תחת השם: "חותמים על חוק הלאום היום – כדי לשמור על המחר".

"לצערי, ערב הבחירות ישנם גורמים פוליטיים שמצהירים שימחקו או יתקנו את חוק יסוד הלאום", הסביר חה"כ מהליכוד. "קמפיין החתימות ההמוני נועד לתת קול לתומכי החוק שמהווים רוב של הציבור, כפי שבא לידי ביטוי בכנסת. במלחמתם על קולות השמאל, זנדברג, לפיד וגנץ עוד יהפכו את מדינת ישראל למדינת כל לאומיה. זו המשמעות של הכנסת המילה 'שיוויון' לחוק יסוד שעוסק בלאום. לא לשם כך באו יהודים מכל התפוצות, נלחמו, הקימו ושמרו על המדינה. אסור לנו לתת לזה יד. אסור לנו להרכין ראש מול הקמפיין השקרי".
עוד נכתב בהצהרה של אוחנה כי "אין אדם אחד בישראל, בין אם הוא דרוזי, ערבי או אחר – שיכול לבוא ולהדגים: הייתה לי זכות כלשהי לפני חוק יסוד הלאום – ואיננה עוד. התעמולה שמנהלים נגד החוק היא שקרית. אני קורא לכל אזרח ואזרחית במדינת ישראל, חתמו על חוק הלאום היום – כדי לשמור על המחר. ישראל היא מדינת הלאום של העם היהודי".


כזכור, לפני כעשרה ימים התייחס יו"ר מפלגת חוסן לישראל, הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ, לנושא. גנץ קיבל בפתח ביתו שבראש העין, את פעילי המטה לתיקון חוק הלאום ואמר להם כי "יש לנו ברית דמים, אבל לא פחות מכך, יש לנו ברית חיים ואנו צריכים לוודא שביחד אנחנו בונים את השותפות הזו ואת הברית הזו כברית חיים כמו שראוי שיהיה. אעשה הכל כדי להוביל לתיקון של החקיקה של חוק הלאום, באופן שיביא לידי ביטוי את הקשר העמוק ובלתי ניתן לניתוק, לא רק בקרב, אלא גם בחיים, לא רק בקושי אלא גם בטוב".