השר לביטחון פנים, גלעד ארדן (הליכוד), הצטרף הבוקר (רביעי) למתקפות מהימין נגד יו"ר חוסן לישראל, בני גנץ, בעקבות נאומו אמש בגני התערוכה. בראיון בתכניתה של אילה חסוןב-103FM אמר ארדן כי "גנץ אדם צבוע וחסר ניסיון, הוא שחרר אוסף של קלישאות סותרות". 


"האריזה והמלל, הכל היה ארוז די נחמד, אבל כשאתה צולל לתוכן היה פה אוסף של קלישאות, שחלקן סותרות אחת את השנייה", אמר ארדן, שהוסיף: "לומר חתירה לשלום וירושלים מאוחדת, זה גם מה שאנחנו עומדים עליו היום". 
הוא יכול לסכן אתכם?

"כל שחקן חדש יכול לקחת קולות מהשחקנים הקיימים, ויכול גם לפגוע בנו. כשאנחנו רואים שיש פה אדם שאומר שאין ימין ואין שמאל.. מה זה אין ימין ואין שמאל?". 



בהתייחס לאמירתו של גנץ כי "אין מלך בישראל", אמר השר כי "הוא רומז על נתניהו ורעייתו. אני חושב שזו הייתה אמירה מכוערת, הוא מנסה לעשות דה-לגיטימציה לראש הממשלה. הוא צבוע, כי הוא חי עשרות שנים במשטר צבאי שבו הוא נותן פקודות. הוא הקים מפלגת לא דמוקרטית שבה הוא קובע הכל. רה"מ, לעומת זאת, נבחר על ידי האזרחים".

לדברי ארדן, "הוא מדבר על 'מדינה מופלאה'. אז לא מגיע קרדיט לנתניהו?. מצד שני, הוא מתאר כישלון בכל תחומי החיים במדינה. אתה השתחררת לפני כמה שנים והחברה שהקמת 'המימד החמישי' פשטה רגל. הוא לא הוכיח עדיין שום דבר, אין לו ניסיון בכנסת או בממשלה".
את דבריו חתם באומרו כי "אפשר ללמוד הרבה על תקופתו כרמטכ"ל על ההיבט הביטחוני. הוא לא היה רמטכ"ל טוב, אני הייתי חבר קבינט בצוק איתן. היציאה למערכת המנהרות הייתה למרות עמדת גנץ ולא בזכותו. הוא ובוגי עשו הכל כדי להפסיק את המבצע. אפשר לקרוא הכל בדוח מבקר המדינה, שהוא הכוכב המרכזי שלו. אני לא רואה פה איזו בשורה שיכולה לשנות את המציאות".