השר צחי הנגבי (הליכוד) התייחס הבוקר (ראשון) בגלי צה"ל לעימות בינו לבין העיתונאי עמית סגל בתכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 12, במהלכו אמר הנגבי לסגל כי אביו "היה בכלא", בעוד שהאחרון השיב: "גם אמא שלך הייתה". לדברי הנגבי, מדובר ב"מעשה שלא ייעשה". 



כשנשאל האם יישר את ההדורים עם סגל לאחר השידור, הסביר הנגבי: "אני הבהרתי לו בלשון שאינה משתמעת לשתי פנים מדוע הוא עשה מעשה שלא יעשה, ובזאת הסתיים הסיפור".



בתגובה לשאלה האם מדובר במהלך מכובד, אמר: "אתה יכול לשאול את זה שוב ושוב, המהלך המכובד הוא שנתתי את התשובה שלי, ובזה נסתפק".



אתמול, כאמור, נרשם עימות חריף בין השניים במהלך בדיון על מצב הימין והשמאל בבחירות הקרובות, זאת לאחר שסגל שאל את הנגבי "האם מי שלא בליכוד הוא שמאל?", והוסיף: "כי לא היית בליכוד איזה שבע שנים". הנגבי השיב לו: "אל תתחיל אישית, אז אני אתחיל לדבר על אבא שלך שהיה בבית סוהר? זה לא קשור. מי שלא בימין הוא שמאל".

כך הראיון ירד במהירות לפסים אישיים, ובמהלכו סגל השיב למתקפה של הנגבי, ולא נשאר חייב, כשענה: "גם אמא שלך הייתה בבית סוהר. למה אתה נעלב?".

הנגבי השיב כי הוא "לא נעלב", והשניים המשיכו בראיון, כאשר הנגבי ענה לשאלתו הראשונה של סגל ואמר כי "כל מי שיכול להקים ממשלה שתפיל את הימין לא יכול להיות בימין". 
בהמשך שאל סגל את הנגבי, "עוד משהו על אמא שלי?", והנגבי ענה: "אתה יכול על סבתא". לסיום השיח האישי סגל השיב, "לא הכרתי אותה, אבל היא הייתה אישה נהדרת". 
מספר דקות לאחר מכן צייץ סגל בדף הטוויטר שלו "ליל בחירות 2006, מטה קדימה החוגגת, שידור ערוץ הכנסת. המראיין יעקב אייכלר: האם אתה מצטער שהליכוד חטף מכה כה אנושה?צחי הנגבי: אני לא יכול לשקר. אני בכלל לא מצטער. בליכוד הרסו את חייו של ראש הממשלה שרון. אני שמח שזו התוצאה".