שבוע לבחירות: ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ייפגש ביום חמישי הקרוב עם נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, במוסקבה, כך נודע היום (שלישי). פגישתם מגיעה לאחר שאמש שוחחו השניים בטלפון, ולפי לשכת ראש הממשלה "דנו בסוגיות אזוריות". 



נתניהו ביקר את פוטין לפני כחודש וחצי בלבד, אז הצהיר כי המטרה המרכזית לפגישתם היא מניעת ההתבססות של איראן בסוריה. חודש לפני כן מסר משרד החוץ הרוסי בהקשר לתקיפות המיוחסות לישראל בסוריה כי "ההתנהלות השרירותית של תקיפת טריטוריה של מדינה ריבונית אחרת צריכה להיפסק". 



בנוסף, לפני כחודש הציע פוטין לנתניהו לארח במוסקבה פגישה בינו לבין נשיא הרשות הפלסטינית אבו מאזן. שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב טען כי הצעה זו הובאה לנתניהו במהלך פגישה שהתקיימה בין השניים במוסקבה, בה גם דנו השניים ב"מצב הסכסוך הישראלי-פלסטיני". 



הפגישה תתקיים על רקע הבחירות, ופחות משבוע מיום ההצבעה בלבד. אמש ערך ראש הממשלה מסיבת עיתונאים מיוחדת ובה התייחס לתחקיר שפורסם בידיעות אחרונות והניו יורק טיימס, בו פורסם כי רשת בוטים פעלה לקידום מועמדותו בבחירות. "היום בבוקר דיברתי עם פוטין, דיברנו על המצב בסוריה, על המשך התיאום הביטחוני, ואתם יודעים עד כמה הקשר הזה חשוב ועד כמה אני מטפח אותו כי הוא חשוב לביטחון שלנו", פתח נתניהו את דבריו, "מכאן אני הולך לכותל, אני אניח שם פתק עם נשיא ברזיל ברזיל היא מעצמת ענק עם רבע מיליארד בני אדם, ואנחנו פותחים את השוק הזה לישראל".