ראש הממשלה בנימין נתניהו ימריא מחר למוסקבה לפגישה עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. הפגישה תתקיים לאחר שיחת טלפון של השניים ביום שני, שבסיומה פרסמה לשכת נתניהו כי הם דנו ב"סוגיות אזוריות". באופוזיציה תקפו את נתניהו ואמרו כי מדובר בנסיעה שבמהותה "נועדה לשרת את צרכיו הפוליטיים של נתניהו", רגע לפני תום מערכת הבחירות. כזכור, נתניהו ופוטין נפגשו לפני כחודש וחצי בלבד, ואז הצהיר ראש הממשלה כי המטרה המרכזית של פגישתם היא מניעת ההתבססות של איראן בסוריה. 
 
בתוך כך, חברי סיעת הליכוד ומועמדי הרשימה לכנסת, בהם נתניהו, היו אמורים לקיים הבוקר ישיבת סיעה מיוחדת וחגיגית בבית הכנסת העתיק בקצרין, לציון ההכרזה של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ על הכרה אמריקאית בריבונות ישראל ברמת הגולן, אך זו בוטלה אמש באופן מפתיע. בתחילת השבוע עלתה לגולן שיירת מכוניות גדולה של הליכוד בראשות יו"ר מטה השטח של המפלגה, השר יואב גלנט, והשר זאב אלקין, כדי להפגין נוכחות ולמנף את ההישג. בליכוד מבקשים להציג את ההכרזה של הנשיא טראמפ כאחד ההישגים המדיניים הגדולים של נתניהו. 
 
ישיבת הסיעה הייתה אמורה להתקיים במועד שבו הייתה צריכה להיערך ישיבת הקבינט. לאחר שהשרים קיבלו זימון, נודע להם כי הדיון בוטל, וזאת לאחר שמ־17 במרץ לא כונס הקבינט כלל. סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי, שהתארחה באולפן ערוץ "כנסת", ענתה לביקורת שנשמעת סביב שולחן הממשלה וטענה כי אין סיבה לכינוס הקבינט: "נתניהו קיבל כאן הכרעה, וההכרעה היא לא להיכנס קרקעית לעזה מתי שמתאים לסנוואר, אלא רק בזמן שמתאים לישראל - והוא הכריז על זה במסיבת עיתונאים רשמית". היא הוסיפה: "לא קורה כאן שום אירוע דרמטי שמצריך כינוס קבינט. מה בעצם השתנה?".