העיתונאי גיא פלג התייחס היום (שישי) בתכנית של ניסים משעל ב-103FM לפרשת המניות ולתיקים 1,000, 2,000 ו-4,000, והעריך כי "מרביעי בבוקר המהדורות יוצפו בחומרי חקירה, וזה מה שישתלט על סדר היום". לדבריו, "החומרים יביכו מאוד את ראש הממשלה".

פלג הסביר כי "אני חושב שסערת החקירות תחזור כבר ביום רביעי, משום שהיועמ"ש הודיע לסנגורים של המעורבים בתיקי נתניהו שהחומר עומד לרשותם ברביעי בבוקר. אני מניח שמהרגע הזה המהדורות יוצפו בחומרי חקירה. זה מה שישתלט על סדר היום. נשמע את עדויות עדי המדינה והדברים שנגזרים מהם".



לטענתו, "מדובר בכמויות אדירות של חומרים, שקשורים להרבה מאוד אנשים. הרכבת הממשלה הבאה, לדעתי, תלווה בפרסומים דרמטיים ואינטנסיביים של חומרי חקירה, שמטבע הדברים יביכו מאוד את ראש הממשלה. עד עכשיו פורסם בגדול רק מה החשדות. יש עושר גדול מאוד של חומרים, שלדעת המשטרה והפרקליטות מספרים סיפור של עבירות פליליות שביצע רה"מ". 
"לגבי תיקים 1,000, 2,000 ו-4,000 - יש כבר מועד לשימוע בתחילת חודש יולי", הוסיף פלג. "ייתכן שהסנגורים של ראש הממשלה יבקשו פרק זמן נוסף. במקביל, היועמ"ש יצטרך לקבל החלטה האם העיון המחודש, בעקבות הגילויים של תיק המניות, מצדיק פתיחה של בדיקת משטרה. ראש הממשלה לא רוצה להגיע למצב שבו יש ביד אחת שימוע בפניו בשני תיקים, ובמקביל מתחדשת חקירת המשטרה בנושאים אחרים. לכן, ההערכה של רבים, ואני שומע גם קולות כאלה בפרקליטות, היא שאנחנו עוד לא שם. אנחנו עוד לא במקום שהתקבלה החלטה על פתיחת חקירת משטרה. גידי וייץ מעריך שחקירה לא תפתח אם לא יימצאו חומרים כבדים מאוד".