מוקדם יותר היום (רביעי) חשף יו"ר מפלגת תל"ם, ומספר 3 במפלגת כחול-לבן, משה יעלון, כי "נעשו ניסיונות להעביר חברי כנסת מתל"ם לליכוד". שמה של חברת הכנסת עומר ינקלביץ', מספר 22 בכחול-לבן, עלה בידיעות כזו שנתן אשל, מקורבו של ראש הממשלה, רוצה להעביר לליכוד. 
בתגובה לכך פרסמה היום ינקלביץ' תגובה בעמוד הפייסבוק שלה והבהירה כי "מדובר בשקר מוחלט". חברת הכנסת הדגישה כי "אין לפנטזיה הזו בדל של סיכוי". עוד כתבה: "איזה 'תענוג' לקום בבוקר לידיעה חדשותית לפיה אני מבוקשת בליכוד, תוך פירוט ה'מאמצים' היצירתיים לגרום לי לערוק. 
הצטרפתי למפלגת "חוסן לישראל" ולסיעת "כחול לבן", לא כסידור תעסוקה או כמפלט פוליטי. אני מאמינה בדרכו של בני גנץ. לנגד עיניי שליחות חברתית ערכית. צו מצפוני ואמונתי בלבד הם שמנחים אותי בפעילותי החברתית והפוליטית. לכן, כל אופציה לסחר פוליטי מכוער מהסוג הנ"ל אינה קיימת בעולם המושגים שלי". 
 


בראיון לגלי צה"ל תקף יעלון את אשל ואמר כי "אני מקווה שהוא לא מנסה להעביר רק כאלה עם חצאיות". כאשר נשאל לגבי רצונו של אשל להעביר את ינקלביץ' למפלגת הליכוד, אמר יעלון כי "אני מכיר את כל הניסיונות, אני מכיר גם חברי כנסת שהם בתל"ם, במפלגה שלנו, זה נעשה ברגל גסה כדי להפעיל לחץ על ליברמן, שיבין שקואליציית השחיתות לא מותנית בו. חברי סיעת כחול-לבן מודעים לעניין".
 
נעשו ניסיונות גם עם החבר'ה שלך?
"האוזר יצא משם כמו שהוא יצא, בגלל נתן אשל, או יועז הנדל. אנשים בעלי רמת מוסר גבוהה מצאו את עצמם מחוץ ללשכת רה"מ, ומי חזר לשם? זה שביצע את העבירה. ברור שיש ניסיונות כאלה".