צביעות? יו"ר התאחדות הכדורגל הפלסטינית, ג'יבריל רג'וב, פונה לבית החולים איכילוב בתל אביב לצורך קבלת טיפול רפואי דחוף, כך פורסם הערב (חמישי) במהדורת "החדשות". על פי הדיווח, גורמים הבקיאים אישרו את פרטי האשפוז, אך לא פירטו בנוגע לסיבת האשפוז.

אשפוזו של רג'וב עומד בניגוד לדרישתו של הבכיר הפלסטיני להחרים את ישראל בשל מדיניותה ביהודה ושומרון, והשליטה הצבאית שם. רק בימים האחרונים מפעיל רג'וב לחץ על קבוצת הכדורגל הספרדית אתלטיקו מדריד שלא להגיע למשחק ידידות בירושלים, שנקבע ל-21 למאי השנה מול בית"ר ירושלים. רג'וב אף שיגר לבעלי הקבוצה מכתב בוא איים לפנות לערכאות בינלאומיות אם לא תחזור מכוונתה. עם זאת, עידן עופר, מבעלי הקבוצה, אמר כי "אתלטיקו תשחק בירושלים בירת ישראל, ספורט אמור לגשר בין עמים ואנשים ולא להפריד ביניהם".
עד כה נמכרו 25 אלף כרטיסים למשחק הידידות, מתוך 30 אלף הכרטיסים שהוצאו למכירה. דניאל בנעים, מנכ"ל קבוצת קומטק שארגנה אותו אמר לקראת המשחק כי בקבוצה "שמחים שיש ביכולתנו לאפשר לאלפי ישראלים ליהנות מחוויית משחק מקצועית ברמה הגבוהה ביותר כאן בארץ. אתלטיקו היא אחת מהקבוצות המובילות כיום באירופה והיא בחרה בישראל לסיים את עונתה הנוכחית, וזו גאווה גדולה לארחם כאן. אני מזמין את כולם לבוא וליהנות מחוויית כדורגל יוצאת דופן".