שר התקשורת לשעבר, איוב קרא, החליט לעבור בדיקת פוליגרף בעקבות ההדלפה מהשיחה בינו לבין ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בנושא ערוץ 20, וממנה עלה כי הוא דובר אמת, כך דווח הערב (שלישי) בחדשות 12.

לפי הדיווח, קרא נשאל האם הקליט את ראש הממשלה בהיותו ח"כ או שר, האם היה שותף או מעורב עם אחר בהקלטת ראש הממשלה בהיותו ח"כ או שר, והאם העביר לתקשורת את הקלטת ראש הממשלה איתו (בעניין ערוץ 20). 
מניתוח תוצאות בדיקת הפוליגרף עולה, כאמור, כי לא נמצאו סימנים לאמירת שקר. "מסיכום ניתוח תוצאות בדיקת הפוליגרף נמצא מר איוב קרא דובר אמת. ממליץ לבצע בדיקות פוליגרף בנושא לעובד/ים נוספ/ים המעורבים בשיחה", נכתב בדוח סיכום הבדיקה.

קרא אמר לחדשות 12: "אני נאמן, אני מסור לדרך שלי, ואין לי ספק שזה היה דבר נכון לעשות. הוכחנו היום שאין לי שום קשר לזה ולמה שפורסם, ובעצם הייתה כאן מזימה מרושעת של פושעים". 

לפני שבוע הגיש קרא תלונה ביחידת להב 433 במשטרה, בגין האזנת סתר. כזכור, ההקלטות שפורסמו בחדשות 13 חשפו כיצד התערב ראש הממשלה בנימין נתניהו בתחום התקשורת לפני שנתיים בשנת 2017. על פי ההקלטות, נשמע נתניהו גוער ומוריד הנחיות על שר התקשורת דאז קרא, זאת למרות שנאלץ לעזוב את תיק התקשורת בלחץ עתירה לבג"ץ בעקבות החקירות הפליליות.