מתוך חקירות המשטרה בשנת 2015 בתיק הטרדה מינית כנגד אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלהמני נפתלי, נחשפו עדויות של עובדת המשק לשעבר במעון, סבטלנה גורודצקי, בעדויות אלו נראה כי קצין המשטרה אבי רוטנברג, ניסה לכאורה, להפעיל לחץ על גורדוצקי, על מנת לחזור בה מהגשת התלונה: "נתניהו לא יהיה יותר ראש ממשלה, ולכן אין לך מה לדאוג".



מפי תמלולי העדויות:

סבטלנה: "כשהזמינו אותי ל-433, אז אבי רוטנברג מאוד לחץ שאני אבוא".



עו"ד יוסי כהן: "הוא לא חוקר, הוא בדרגה קצת יותר גבוהה"



סבטלנה: "כן. בפעם הראשונה הוא לקחת אותי מהבית והחזיר אותי, והיה מההתחלה נחמד. אחר כך הוא אמר לי בפגישה השנייה שאני לא אפחד, שאני אספר הכל, שראש הממשלה כבר הולך הביתה".



עו"ד יוסי כהן: "ראש הממשלה?"



סבטלנה: "כן, הוא אמר שהוא כבר לא יהיה ראש הממשלה, שהוא הולך הביתה, וכשהוא (רוטנברג) ראה שאני לא אומרת את מה שהוא רוצה לשמוע, אז הוא ממש לחץ עליי. הוא רצה שאגיד שרה"מ שלח אותי".



עו"ד יוסי כהן: "לאן הוא שלח אותך?".



סבטלנה: "שלח אותי להתלונן נגד מני".



עו"ד יוסי כהן: "ומה הוא עוד אמר?".



סבטלנה: "הוא אמר לי שאני אשן בנווה תרצה אם אני לא אגיד את זה, ולחץ עליי מאוד, ואני אמרתי שאני רוצה ללכת הביתה, שאני לא מרגישה טוב. לא אפשרו לי, אמרו לי ללכת לרופא. היה לי לחץ דם גבוה, הרופא אמר לי לחזור לחקירה... כשהוא ראה שהוא לא משיג ממני מה שהוא רוצה לשמוע אז הוא ממש לחץ עליי, צעק עליי. הוא אמר שאין לי מה לפחד, שאני אגיד שנתניהו שלח אותי, שראש הממשלה שילם לי. אף אחד לא שילם לי שום דבר".



מני נפתלי. צילום: פלאש 90
מני נפתלי. צילום: פלאש 90



ממשטרת ישראל נמסר כי "מאחר ובימים אלה מתנהל הליך משפטי נגד נשוא הפנייה, אין בכוונתנו להתייחס לנושא".



ומטעמו של ראש הממשלה נמסר: "עכשיו ברור - זאת שיטה. כדי להפיל את ראש הממשלה נתניהו כל האמצעים כשרים, גם להשתיק בסחיטה ואיומים אישה שמתלוננת על הטרדה מינית, כמו התרגיל הפלילי שעשו לניר חפץ, שפרטיו עדיין חסויים מהציבור בצו איסור פרסום. מה הם מסתירים, למה הם לא מסירים בפני הציבור את צו איסור הפרסום? היום זה ראש הממשלה- מחר זה יכול להיות כל אזרח".