מספר 2 בכחול-לבן, ח"כ יאיר לפיד, התייחס הבוקר (רביעי) להפגנת התמיכה בראש הממשלה, שהתקיימה אמש בתל אביב, וכתב בחשבון הטוויטר שלו כי "האנשים שצרחו אתמול לעבר עיתונאים שעשו את עבודתם 'שמאלנים תמותו!', דחפו, קיללו ואיימו עליהם באלימות, רק עשו מה שביקשו מהם. מה שביבי ביקש מהם".


מנגד, בליכוד המשיכו הבוקר לחזק את רה"מ. שרת התרבות, מירי רגב, אמרה בגל"צ כי "הגיעו אלפים לחזק את נתניהו, וגם מי שלא הגיע שולח הודעות, מתראיין, מביע את עמדתו. יש בימין ובשמאל אנשים שחושבים שהגיע הזמן שמערכת החוק תפעל בכפוף לחוק. כשאתה רואה שבפעם הראשונה סיקור חיובי זה שוחד, ושמפתיעים את היועמ"ש ולוקחים טלפונים ללא אישור - אז יש פה מציאות שאנחנו צריכים לבדוק אותה". 
 
לדבריה, "המקום היה מלא עד אפס מקום. יש לנו מערכת משפט אחת, אנחנו רוצים שתהיה אכיפה שווה. ברגע שראיתי את השלטים נגד שי ניצן וליאת בן ארי, ביקשתי שיורידו את השלטים. אני לא רציתי שהיא תקבל פרשנות שלא מגיעה לאלפים שהגיעו. היו שם שניים-שלושה שלטים. אנחנו לא באנו לדבר על אף אחד באופן אישי, אלא על המנגנון והדמוקרטיה. באנו לדבר על זה שאנחנו לא רוצים שתהיה כאן חקירה או שיהיו מהלכים בררניים".
השרה הוסיפה כי "כולם עומדים מאחורי ראש הממשלה ומחזקים אותו. כולם מבינים שאנחנו צריכים להיות מאוחדים כדי לנצח בחירות. אני התחייבתי לשני אירועים והייתי צריכה לשלב בין כולם. קיבלתי עשרות הודעות ושיחות אתמול מאנשים שביקשו שאגיע. כנראה שאחרים היו באירועים, ולא הצליחו לשלב. אני לא יודעת למה. לא באתי לדברר את שרי הליכוד, אני רק אומרת שאני רואה שכולם עומדים מאחורי רה"מ. מה שחשוב הוא שזו הייתה עצרה של אלפי אנשים, שנעשתה בצורה מכובדת וראויה. אנשים שהגיעו כדי לשמור על הדמוקרטיה ולהשמיע את כולם".
ח"כ מיקי זוהר הצטרף לדבריה, והבהיר בגל"צ כי "אני חושב שאחדות הליכוד צריכה להיות חשובה יותר מהכל. אני בטוח שנתניהו ינצח בפריימריז, ואז כולנו נצטרך להישאר ולהילחם ביחד למען הליכוד".

בנוסף, הוא המליץ לנתניהו לבקש חסינות: "אם יש מקום שאני עוד יכול לתלות את התקווה שלי בו, זה בית המשפט. השאלה היא האם לאור כל מה שראינו הוא צריך להעביר אותו את עינוי הדין הזה? אני ממליץ לנתניהו ללכת על חסינות. אני חושב שאם הוא יבקש בקשת חסינות מי שיקבע זה עם ישראל, וזה הדבר הנכון. הם ראו מה שעשו לו, והם שומעים את הכאב והשבר שלו. עם ישראל לא יפקיר אותו".