ראש הממשלה נתניהו פרסם הערב (רביעי) סרטון בו הוא מודה לתומכיו שהגיעו לעצרת אמש בתל אביב: "תודה רבה לכם המוני אזרחי ישראל. תודה לכם על התמיכה האדירה. ריגשתם אותי. בייחוד אני מבקש להודות להמונים שהגיעו לתל אביב מכל חלקי הארץ להפגנה בעד הצדק, האמת והדמוקרטיה. גורמים בתקשורת תמיד יקחו מקרים בודדים מתוך האלפים שהיו שם כדי לעשות לכם דה-לגטימציה, בניגוד להתעלמות שלהם ממקרים חמורים בהרבה בהפגנות השמאל".



נתניהו מודה לתומכיו

נתניהו הוסיף ואמר כי "יש לי בקשה אחת: חשוב לנהוג באחריות, במסגרת החוק, ללא התלהמות וללא אלימות. אנחנו מכבדים את החוק ואנחנו מכבדים את בתי המשפט - אני בטוח שהצדק יצא לאור.  ועם זאת, שאלות קשות מאוד התעוררו בניהול החקירות שלי ושל אחרים, שאלות שמעלות חשד לפלילים על פעולות שאין להם מקום בשום מדינה דמוקרטית. שאלות אלה יש לברר עד תום, ולתקן את מה שחייבים לתקן. זוהי תמצית הדמוקרטיה. כי בדמוקרטיה אף אחד אינו מעל החוק. אף אחד אינו חסין מפני ביקורת, בדיקה וחקירה".



בסיום דבריו התייחס ראש הממשלה ללכידות שהפגינו תומכיו בשבועות האחרונים: "הלכידות שאתם מפגינים בעניין זה ובעניינים אחרים חשובה למדינת ישראל ולי. היא נותנת לי את הכוח להמשיך להנהיג כדי לשמור על ארץ ישראל, על בטחונם של כל אזרחי ישראל וכדי לממש הזדמנויות היסטוריות שלא חלמנו עליהם, ובראשן החלת הריבונות על בקעת הירדן. אני מאוד מעריך את תמיכתכם. אני אוהב אתכם!".


ההפגנה אמש נערכה תחת הכותרת “לשמור על המדינה ולעצור את ההפיכה השלטונית”. בניגוד להערכות המארגנים שינהרו לאירוע רבבות, הגיעו רק כמה אלפים. זאת ועוד, אף שרוב חברי סיעת הליכוד קיבלו פנייה מלשכת ראש הממשלה שבה הודגשה חשיבות האירוע והשתתפותם בו, רוב השרים והח"כים בחרו להדיר רגליהם ממנו.

בכירי הליכוד היחידים שנכחו בעצרת היו מקורבי נתניהו, השרה מירי רגב וח"כ מיקי זוהר. האחרון טען בדברים שנשא באירוע כי "מערכות האכיפה נפלו קורבן לשמאל. לא ניתן לשקר לנצח את האמת. נתניהו הביא אותנו להישגים שלא היו מקום המדינה. ומה נתנו לו? חקירה! לא אשתוק, גם אם אהיה הבא בתור".
 
רגב אמרה בנאומה: "שלטון החוק אינו מעל החוק. החוק הוא שווה לכולם, אין דין אחד לאדם כזה ודין אחד לאדם אחר. תמיד אמרנו שיש שופטים בירושלים. אתם - אזרחי מדינת ישראל - תקבעו מי יעמוד בראש המדינה הזאת. הקול שלכם - גם הוא פסק דין חלוט. לא ישתיקו אותנו". אתמול בלילה העלה ראש הממשלה תמונה מהעצרת לחשבון הפייסבוק שלו ובה כתב "15,000 תודות"