שר התקשורת דודי אמסלם, לא חוזר בו מהמתקפה החריפה נגד פרקליטת מחוז תל אביב למיסוי וכלכלה, ליאת בן ארי, כשטען שהיא צריכה לשבת בכלא, בעקבות הגשת כתבי האישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. בראיון לכאן ב' אמר הבוקר (אמסלם) כי "בן ארי הגישה תצהיר כוזב ואיימה. את נאמן הדיחו על תצהיר כוזב. לא התכוונתי לקחת אותה לכלא, אבל פקיד מדינה שעבר על החוק צריך לעמוד לדין. על זה דיברתי".



אמסלם הודה כי היה צריך לעשות את השינויים במערכת המשפט כבר מזמן, ולליכוד בהחלט יש חלק בכך שהם לא קרו. "אני מזכיר לכם שאני הגשתי הצעות חוק בנושא מהרגע שנכנסתי לכנסת. זאת הייתה האג'נדה שלי וקיימתי המון ישיבות בנושא בוועדת הפנים", אמר.  


"המערכות רוצות להוריד את הימין מהשלטון. נתניהו האדם לא מעניין אותן, בטח לא מספיק כדי להוציא כל כך הרבה כסף על החקירות האלה", אמר שר התקשורת, והבהיר כי מבחינתו עליית השמאל לשלטון היא אסון: "אנחנו נקבל את אוסלו ב' וג'".

בכיר הליכוד התייחס גם למצב הפוליטי במפלגתו, ולקריאתו של ח"כ גדעון סער לקיים פריימריז בזק כדי להקים ממשלה עוד לפני פיזור הכנסת ה-22. "התמודדות זה חשוב", אמר אמסלם, "אבל זה תלוי בעיתוי שבו אנחנו נמצאים. להבנתי אנחנו נמצאים במערכת בחירות אחת ארוכה שנמשכת שנה. זה לא אומר שצריך לעשות פריימריז כל שלושה חודשים". אמסלם הזכיר כי הפריימריז לפני הבחירות באפרלי היו גם לרשימה וגם לראשות המפלגה. "זה שאף אחד לא רצה להתמודד, זה משהו אחר". 
כזכור, סער אמר כי נתניהו שכבר נכשל פעמיים בהקמת ממשלה, לא יצליח לעשות זאת בניסיון השלישי. אמסלם חולק עליו: "כולנו יודעים למי ניתנה הנבואה. בבחירות באפריל היו חסרים לנו 1400 קולות של בנט כדי להקים ממשלה, ובספטמבר 300, אלף. בין בחירות לבחירות יש איזושהי תזוזה של המצביעים ואני מעריך שהפעם היא תהיה לכיוון הימין".