לאחר הגשת כתבי האישום נגד ראש הממשלה, והפגנת המחאה בת"א, התייחס הבוקר (שישי) העיתונאי בני ציפר, המקורב לבני הזוג נתניהו, להחלטת היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט. בראיון בתכנית של ניסים משעל ב-103FM סיפר ציפר כי "כששמעתי על כתב האישום חשבתי שאקבל התקף לב, זה היה ממש אבל עבורי".


"אני לא מרבה לצאת להפגנות, וההפגנות האחרונות בהן הייתי נוכח היו של השמאל", הודה ציפר, "פעם כשהייתי איש שמאל הייתי רואה איך כולם חמוצים בהפגנות, אבל בהפגנה הזו זכיתי לראות אנשים שמחים שמודאגים מעניין פטאלי למדינת ישראל, אבל מגיעים מתוך מקום של כוח וביטחון שהכל יהיה בסדר. זה היה ממש כמו פסטיבל כזה". 



כשנשאל איך הרגיש למשמע הקריאות נגד היועץ המשפטי לממשלה, השיב ציפר: "הרי מהי דמוקרטיה? זה החופש להביע דעה. כל עוד אתה מדבר אתה יכול להגיד מה שאתה רוצה. כל עוד אתה לא מרים את היד או נותן למישהו נבוט בראש הכל בסדר. אני עצמי לא הייתי מכנה אותו נחש כי זה משחק לידיים של השמאל. מנסים לעשות הפיכה שלטונית, אבל זה לא ילך להם. לפי דעתי היועמ"ש עושה טעות ברגע שהוא רוצה להוציא כתב אישום על אדם שבחרו אותו כ־2 מיליון איש, אבל יהיה משפט. מעבר לזה חשוב לציין שנתניהו לא ארגן את ההפגנה, כולם באו מתוך תחושה שמשהו פה לא בסדר. אחרת לא  היו באים כל כך הרבה אנשים בכזו התלהבות להפגנה". 


את דבריו חתם באומרו כי "כששמעתי על כתב האישום חשבתי שאקבל התקף לב, זה היה ממש כמו אבל עבורי. ציפיתי שאדם חובש כיפה לא ילך אחר הסביבה שלו. שרה לא ידעה שאני הולך להפגנה, לא דיברתי איתם על זה, אבל הלב שלי איתם. הרוע לא מנצח, בסוף מנצח הטוב כמו שקרה בהיסטוריה".