ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, התראיין הבוקר (רביעי) בתכניתו של רינו צרור בגלי צה"ל ותקף את מפלגת השלטון, בה כיהן כחבר כנסת משנת 1973 עד הקמת 'קדימה' בשנת 2005, כשאמר כי הפריימריז בליכוד, בהם מתמודדים ראש הממשלה, בנימין נתניהו, וח"כ גדעון, הם "משחק מכור". והוסיף כי "הם לא יתנו לסער התמודדת הוגנת, הם שם כדי לחסל אותו". עוד אמר אולמרט על מפלגתו לשעבר כי "הליכוד של היום זו חבורה שמייצגת את 'לה פמיליה'", בהתייחסו לארגון האוהדים הידוע של בית"ר ירושלים, הקבוצה אותה אוהד.



ראש הממשלה לשעבר המשיך ותקף אישית את ראש הממשלה הנוכחי כשאמר כי "זה סגנונם, זו תבנית דיבורם והכל מקבל השראה ממשפחת נתניהו, משפחת הפשע הקיסרית". בנוסף, הוא גם עקץ את נתניהו בהקשר של רצח רבין כשאמר כי "ראינו לפני 25 שנה למה הסגנון של הסתה יכול להוביל, כאשר גם אותו הוא הוביל. מה שהיה מותר לעשות לרבין, מותר לעשות גם נגד גנץ".



אולמרט אמר גם כי הוא "מעריך שכחול לבן תעלה בבחירות הקרובות ושיהיה חיבור עם הליכוד ללא נתניהו", והוסיף כי "גם החבורה האלימה סביבו לא תוכל להמשיך לעוד סבב ללא ממשלה".



זו לא הפעם הראשונה שאולמרט יוצא נגד מפלגתו לשעבר ויושב הראש שלה, נתניהו, כאשר רק לפני מספר ימים אמר בתכניתו של ניסים משעל ב-103FM כי "ראש ממשלה שקורא לח"כים בוגדים לא מעורר אצלי חמלה".



כזכור, אהוד אולמרט החליף בשנת 2005 את נתניהו כשר האוצר, ובנוסף כיהן בתור חבר הליכוד כשר התעשייה והמסחר, שר הבריאות וכמובן, ראש עיריית ירושלים בשנים 1993 עד 2003.