"מדינה בהפרעה" או "לפתוח את הבר"? לאחר שחרורה של נעמה יששכר הבוקר (חמישי) מהכלא הרוסי ועלייתה על מטוס ראש הממשלה בדרכה חזרה לישראל, הרשתות החברתיות התמלאו בציוצים שנונים של עיתונאים ואושיות רשת, אשר הביעו דעות מגוונות בנושא.

דובר צה"ל לשעבר, אבי בניהו, מחה נגד העיסוק התקשורתי הנרחב בפרשה ונגד התנהלותו של נתניהו: "נעמה בבית וזה טוב וחשוב, אבל אנחנו ״מדינה בהפרעה״. ארוע קונסולרי הפך בעזרת תקשורת מוטרפת לארוע לאומי שגורר התערבות והתחייבויות נשיאותית וממשלתית, מביא את פוטין לעשות לימון מהלימונדה ואת נתניהו להפוך ״ילדה של כולנו״ מעצירה פלילית לאסירת ציון. אנחנו האחזות נח״ל. לא מדינה מתוקנת".

לעומתו, ח"כ לשעבר והעיתונאי ינון מגל עקץ את מבקריו של נתניהו וטען כי הם פועלים בצביעות: "היו ימים שביקשו, סליחה, עשו קמפיין תקשורתי שלם, מנתניהו לעשות הכל (הכל!) מול פוטין ולהחזיר את נעמה הביתה. אבל זה היה מזמן וכולנו כבר שכחנו, כי אנחנו אהבלים ושכחנים כאלה, ולא נותר לנו דבר מלבד לפתוח את הבר".

רוני מאנה, מקורבם לשעבר של הזוג נתניהו שהפך למבקרם, כתב: "תקשיב אתה מצחיק, אין דבר כזה. ראש ממשלה מושחת ואשתו המורשעת לקחו את נעמה כקמפיין, והם לא מבינים שהם בתוך קמפיין של הליכוד ואנחנו משלמים על זה. בושה וחרפה למדינת ישראל".

מספר ציוצים בולטים נוספים: