ניסים משעל וגיא פלג שוחחו היום (חמישי) בתכניתם ב-103FM על הדיווח לפיו במסגרת המשא ומתן הקואליציוני עלתה הצעה להקים מעון זמני לממלא מקום ראש הממשלה. במסגרת השיחה, תהה פלג "איך שרה נתניהו תעזוב את בלפור?". 

בפתח השיחה אמר פלג כי "אני אגיד לך את האמת, אני קצת פקפקתי במשא ומתן הקואליציוני כי ראיתי שהצדדים לא נוגעים בשאלת הליבה המרכזית, אבל אתמול ראיתי מהדורות חדשות שבה סופסוף נוגעים בנושא עצמו - עניין המגורים במעון ראש הממשלה. נרגעתי ואמרתי שסופסוף מדברים על העניין המרכזי".

"זה פשוט מצמרר לחשוב שמה שמעניין עכשיו זה המעון של ממלא מקום ראש הממשלה", השיב משעל. "הרי שנינו מבינים מאיפה זה בא, אנחנו מכירים את הרקע, אבל 'רבאק', אין גבול לכלום? התחתית, אין לה סוף? במצב הכלכלי הזה נלך לממן עוד בלפור? על כל המשתמע? זה לא רק הבניין, זה האחזקה וזה קיסריה שתמשיך וכל מה שקשור בזה. יש לי תחושה שהפוליטיקה הפכה להיות המחסה הטוב ביותר של הציניות בכיעורה. זה לא ייאמן. היה עוד משהו שבליכוד מיהרו להכחיש, 'זה לא אנחנו, אנחנו לא כל כך רוצים את זה', וגנץ מיהר להגיד 'אני נשאר בראש העין'".



לדברי פלג, "השאלה היא איך מספרים את הסיפור, אפשר לספר אותו גם באופן הזה שגנץ מתכוון, ודאי בתקופה הזאת, וייתכן שגם אחר כך להמשיך להתגורר בראש העין, אבל נראה לי שאנחנו צריכים ללכת לכותרת הגדולה של הבוקר הזה והיא ששר הבריאות יעקב ליצמן ואשתו".

"רגע, למה אתה ממשיך הלאה?", שאל משעל. "מה, שכנעתי אותך? למה אתה מניח? כי זו המציאות? כי זה יעבור לנו ליד האוזן ובסוף יהיה מעון נוסף למ"מ ראש הממשלה ומה אז תגיד לי?"

"התעייפתי קצת מסיפורי שרה, זו האמת", ענה פלג. "מקודם רמזת ואני אקרא לילד בשמו. כשדובר על סיום הכהונה של ראש הממשלה בעוד שנה וחצי, העברת ההגה לבני גנץ ועזיבת בלפור, אמרתי לעצמי איך שרה תעזוב את בלפור? שנינו מבינים שזה העניין, הפרידה מהשלטון נקרא לזה, מהגינונים, מהשררה, מהבית, מכל מה שסביב. אז אני אגיד לך למה אני רוצה ללכת הלאה, כי קצת התעייפתי מסיפורי וגינוני שרה".