סילבי גנסיה, שעבדה עד לפני מספר חודשים במעון ראש הממשלה ומנהלת תביעה כנגד רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, בטענה להעסקה פוגענית, התארחה הערב (שישי) בתוכנית "אופירה וברקוביץ'" בערוץ 12 וסיפקה את גרסתה לאירועים שהתרחשו בתקופה בה עבדה במעון ברחוב בלפור.

"היא (שרה) אמרה לי לנשק לה את הרגליים. אני כל כך התביישתי. יש לי ילדים ונכדים. התביישתי לספר, אני פה בלית ברירה כדי להגיד את האמת. הכל כתוב ביומן שלי. אני מגיעה בבוקר ואף פעם לא יודעת מתי אני יוצאת. 12 שעות בלי אוכל, בלי שתייה, למרות שבשלב מסוים זה הסתדר וקיבלתי הפסקה של עשר דקות. פגשתי רק את שרה. חוויתי השפלות, דברים איומים. היא אמרה שאני סתומה, שהידיים שלי מגואלות בדם", אמרה גנסיה.

"לפני שהגעתי לשם אמרו לי לא ללכת לעבוד שם. לא אמרו לי מה התנאים לפני שהתחלתי. מהר מאוד היא אמרה לי שאני סתומה ושאני מטומטמת", הוסיפה. כשנשאלה על ידי אייל ברקוביץ' מדוע לא התפטרה, השיבה: "למה לא עזבתי? מי היה משלם את החשבונות, אתה? בתחילת העבודה שלי לא ידעתי שאת כל הבגדים של יאיר ואבנר צריך לכבס ביד. שמתי חולצות של אבנר במכונת הכביסה. היא שאלה אותי איפה הבגדים ואמרתי לה 'במכונה', והיא השתוללה וצרחה, יאיר שמע את זה מלמטה ובא להרגיע אותה. נשארתי כי לא הייתה לי ברירה, ברגע שמצאתי עבודה אחרת עזבתי".

עוד הוסיפה גנסיה: "מאיימים עליי. איימו עליי שאגיד שהכל בסדר, אבל לא הכל בסדר. ראש הממשלה מעולם לא היה נוכח במקרים האלה. כשפגשתי אותו הוא היה מדהים. פעם אחת ביקשתי ממנו להרגיע אותה".

עורך דינה של שרה נתניהו, עו"ד יוסי כהן, פרסם בתגובה: "אוסף שקרים מכפישים, הזויים ומרושעים מבית היוצר של חבורת נעמי לנדאו, שמטרתה להשפיל את שרה נתניהו ולהשפיע באופן פסול על הליך משפטי שמתנהל".