סילבי גנסיה, עובדת לשעבר במעון ראש הממשלה אשר הגישה תביעה נגד רעיית רה"מ, שרה נתניהו, העניקה הערב (שלישי) ראיון לחדשות 13, בו סיפרה על חוויות נוספות שעברה במעון ומהן עולה תמונה של העסקה פוגענית.

"הייתי בוכה הרבה, לא הייתי יוצאת מהבית, הלכתי לרופא לבקש כדורי שינה כי לא הייתי יכולה לישון. היא שאלה אותי אם יש עונשים, איך אקבל את העונש", סיפרה גנסיה.

"לכל בגד יש קוד. קוד 1, קוד 2, קוד 3, קוד 3 אנחנו מתכופפים על ארבע, מנקים עם מברשת קטנה את הכניסה לדירה, זה אנחנו עושים כמה עשרות פעמים ביום. זה מאוד חשוב לגברת שנגיד, אם אני בקוד 3 והיא עם פיג'מה, אז אנחנו צריכים דיסטנס, קוד 3 זה לא נקי", המשיכה.

"הרגשתי עבד, אסור לאכול, אסור לשתות, אסור לשבת, היא מתחילה לצרוח "מפגרת, מטומטמת, סתומה", היא ביקשה שאגהץ לה חולצה, היא אמרה שזה לא מספיק לה, תפסה את המגהץ באוויר ואמרה 'הנה, הנה'. מאוד פחדתי באותו רגע, חשבתי שאקבל מגהץ בראש. התביישתי ופחדתי ממה יגידו, שאני אולי משקרת ואני לא נורמלית", הוסיפה גנסיה.

מטעמה של שרה נתניהו נמסר: "בדיוק בגלל השקרים האלה הוגשה היום תביעה נגד סילבי גנסיה. סילבי, כמו קומץ עובדים ממורמרים לפניה, גילו שיטה לאיך לסחוט כסף מהמדינה: עובדים במעון זמן קצר- עוזבים- פונים לתקשורת וממחזרים הכפשות על שרה נתניהו ותובעים מאות אלפי שקלים על כמה עשרות ימי עבודה.

בהקלטת סתר שסלבי ביצעה בעצמה מנחה אותה יעקוב קדוש, מחברת כח האדם ״מוריה״, לפנות לעו״ד נעמי לנדאו, שהפכה את התביעות נגד שרה נתניהו לספורט לאומי ועסק משגשג, לתבוע ו״לקחת קופה של 200-300 אלף ש״ח״. בתגובה אומרת סילבי ״סבבה״. זה אומר הכל. בית הדין כבר קבע שסלבי שיקרה לבית הדין לענייני עבודה כשניסתה להסתיר מבית הדין מידע כדי לקבל פטור מאגרה. אף פעם לא תשמעו בתקשורת את העובדים הרבים מאוד שליוו את שרה נתניהו לאורך שנים, ואוהבים ומעריכים אותה. אסור להאמין לאף למילה שיוצאת לסילבי מהפה".

כזכור, בן כספית חשף הערב בתוכניתו עם אריה אלדד ב-103FM כי בשיחה שערכה סילבי גנסיה - עובדת מעון ראש הממשלה שהגישה תביעה נגד רעיית רה"מ, שרה נתניהו, עם רופאו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ד"ר צבי הרמן ברקוביץ' - היא מעבירה ביקורת על היחס אותו היא סופגת ממשפחת נתניהו, ועל כך שמכנים אותה שקרנית בתקשורת, והוא התנצל בשמו של ראש הממשלה.