שרת התחבורה מירי רגב דחתה הבוקר (חמישי) את הביקורת שהושמעה על כך שהשתתפה בחנוכת מחלף חדש באשקלון באירוע שבו הופרו ההנחיות, ואמרה בראיון בכאן ב': "יכול להיות שהייתה תקלה כזאת או אחרת אז מתקנים אותה". בהמשך רגב הוסיפה כי "לבוא ולצייר אותנו כאנשים שלא פועלים על פי הנחיות משרד הבריאות זה לא הוגן". לדבריה, כשיש תקלה כזו או אחרת אנחנו צריכים לתקן אותה, וכמובן שכולנו צריכים להוות דוגמה אישית.

היא הגיבה לפרסום על כך ששר הבריאות יולי אדלשטיין השתתף במסיבת יום ההולדת של אשתו ביום כניסת ההגבלות לתוקף ואמרה: "בסוף אנחנו כולנו בני אדם, לכולנו יש משפחה ויש לנו חברים ואנחנו עושים את כל מה שאנחנו עושים בדיוק כפי שאנחנו מצפים שהציבור יעשה".

אבל לנו אמרו לא להיפגש עם חברים במסיבות כאלה.
"אמרו עד 20 איש בבית, על פי הנחיות משרד הבריאות. אם שר הבריאות אמר שזה נעשה לפי ההנחיות, אני מאמינה לו. אתה יכול להזמין אליך 20 איש שבאים עם מסכות ושומרים על מרחק".

כזכור, אמש דווח בכאן 11 כי עם סיום מסיבת העיתונאים ביום חמישי האחרון, נסע השר למסיבת יום ההולדת של אשתו, אירנה נבזלין, בבית פרטי בהרצליה, בהשתתפות עשרות מוזמנים. מבחינה חוקית לא מדובר בהפרה של ההנחיות, שטרם נכנסו אז לתוקפן, אלא יותר בעניין מוסרי.

על פי המארגנים השתתפו באירוע 48 איש. נבזלין נשאלה האם לא היה נכון לבטל את האירוע, והשיבה: "אתה מתכוון לבטל את יום ההולדת שלי? קודם כל, אני מאוד התלבטתי. אמרתי לעצמי: אם אני אשים לב לכל ההנחיות ואגיד לאנשים שאנחנו שומרים לגמרי על ההנחיות...שלחתי אימייל לכולם. אם אנשים עומדים בכל התנאים שאמרו - מסכות, בדיקת חום, אין אנשים שהם בקבוצת סיכון, ואני עושה את זה בחוץ, ואני שמה את כולם במרווח - אז החלטתי שאני בכל זאת עושה את זה".