"כנראה שנגיע לבחירות נוספות": יו"ר ישראל ביתנו חה"כ אביגדור ליברמן תקף היום (שני) בחריפות את התנהלות ראש הממשלה בנימין נתניהו, וטען כי היא מובילה לבחירות נוספות, אותן הוא ומפלגתו מתכוונים למנוע כמיטב יכולתן. "ויכוחי הסרק על התקציב הם דוגמה כיצד הם מחפשים דרך לפרק את החבילה ולגרור אותנו לבחירות נוספות", האשים ליברמן. 

"נתניהו מוביל את מדינת ישראל לבחירות רביעיות, מתוך שיקולים אישיים בלבד, ומקריב את כל אזרחי ישראל לטובת האינטרסים הפרטיים שלו. הוויכוח אם להעביר תקציב חד-שנתי או דו-שנתי, וצריך להבין שבסוף אנחנו מדברים על הבדל של שלושה חודשים, ברור שזה רק תירוץ", הוסיף. 

בהמשך, העלה ליברמן את הסברה כי התזמון של נתניהו להעלאת הדיונים על התקציב, היא ניסיון לשמור על הפופולריות שלו בקרב הציבור בצל משפטו. "להערכתי, ההסבר הוא פשוט, מצד אחד, נתניהו נחוש לא לפנות את רחוב בלפור לטובת גנץ, מצד שני, הוא מבין שהוא מאבד כל שבוע, כל יום, עוד מנדט ועוד שניים, וגם את התמיכה הציבורית. הוא אינו מעוניין להגיע לבחירות כאשר שלוש פעמים בשבוע הוא מתייצב בבית משפט. הוא לא רוצה לנהל במקביל את משפטו ואת מערכת הבחירות. לכן, להערכתי, כרגע נתניהו ינסה לגנוב 3-4 ח"כים מכחול לבן, ואם לא יצליח, אז כנראה שנהיה בבחירות כבר בחודש נובמבר", הסביר.

"אנחנו מגיעים למצב של כאוס, אובדן שליטה, אובדן אמון הציבור, תחושה כללית של מיאוס וייאוש מהממשלה בקב הציבור. ברור שחייבים לעשות פה סדר, ואנחנו יודעים לעשות את זה. נשתדל להימנע מבחירות מיותרות וננסה להקים בכנסת הזו ממשלה אחרת, שתתמקד בכלכלה ובקורונה, לא בדברים אחרים ומיותרים כמו ועדות חקירה לשופטים, פסקת ההתגברות ועוד", עקץ לסיום.