"בבלפור נעשים ניסיונות הפללה פרימיטיביים": ישי הדס, יו"ר עמותת 'חוזה חדש' ואחד מאנשי המחאה הבולטים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, שוחח הבוקר (שני) עם בן כספית וינון מגל בתכניתם ב-103FM, בשיחה מתוחה ומלאת עלבונות שהגיעה לכדי פיצוץ, שגרם לבן כספית להוריד אותו מהשידור. "אני לא מבין אתכם - אתם מנסים לקבע את המצב במדינת ישראל? המצב החברתי, הכלכלי, זה מה שאתם רוצים?", הטיח הדס.

כרגע אתה בהרחקה מבלפור – מה הסיפור?
"סיפור ארוך ואידיוטי. השיטה היא לעשות שקר ככל שהוא גדול יותר אז קשה להאמין שמשקרים, זה השיטה".

בן ראיין אתמול את הבחור שטוען שהרבצת לו.
"רמי בן יהודה, הפעיל הפוליטי, טוען שהרבצתי לו. אני איש אלים ומכה. השופטת אתמול אמרה את דברה. אני עבריין, אני מסתובב עם מקל ביד, אני מכה אנשים. עזבו חבר'ה, את חיים שדמי לקחו, החרימו לו את הקטנוע, את הרישיון. אנחנו בודקים את זה מול המשטרה".

חיים שדמי איים ממש באלימות על יאיר נתניהו.
"בואו נסכם, בבלפור מושלמים. חיים שדמי ואני אנשים אלימים, מאיימים, שוברים ידיים, אנשים אנרכיסטיים, בלתי נסבלים. אני מציע לפנות לסגנית בית המשפט השלום בירושלים לקרוא את הפרוטוקול, ותודה רבה לכם. ניסיונות ההפללה הפרימיטיביים של בלפור זה לא לכבודנו בכלל".

העסק ישתפר כשתבינו שהמונולוג של חיים שדמי למשל, עושה נזק בל ישוער. 
"יש ניסיונות הפללה פשוט פרימיטיביים. רמי בן יהודה הוא נציגו של בלפור, נקודה. הוא הלך למשטרה, יודעים מה? היכיתי? שברתי? בואו נחכה; חקרו אותי במשטרה? בוא נחכה למשטרה, אני אתקשר אליהם לזרז את הסיפור".

הפגנות המחאה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו מול המעון בירושלים (צילום: מרק ישראל סלם)
הפגנות המחאה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו מול המעון בירושלים (צילום: מרק ישראל סלם)

מי מממן את הפעילות שלכם?
"אתה מוזמן להיכנס לעמוד 'קריים מיניסטר' בפייסבוק, יש שם 45,000 עוקבים, ויש שם לינק למסלקה של כרטיסי אשראי, שם אנחנו מקבלים תרומות. אני לא יודע בדיוק כמה כסף אספנו כרגע, אבל מצבנו לא רע, כי התרומות נכנסות. במצטבר, אני מאמין שמדובר בנאות אלפים ספורים".

אהוד ברק גם תורם לכם?
"לא, ממש לא. למרות הניסיונות החמודים של בלפור להגיד שהוא פדופיל, יאיר נתניהו ניסה להגיד את הדבר הזה בטוויטר, וב-26 לאוקטובר הוא מגיע לדיון קדם משפט לתביעת דיבה על סך 5,000 שקל שהגשנו. אלי ציפורי יהיה הבא בתור, כי הוא ניסה לחזור על הדברים האלו. כך ננהג בכל מי שיעליל עלינו את העלילות האלה".

אתם מנסים להרגיע את האלימות?
"אתה מוזמן שוב להיכנס לעמוד שלנו שבראשו כתוב שלא נסבול שום ביטויי אלימות. אתה יכול למצוא פוסט בו אני קורא לאפס אלימות. 

מה אתם רוצים?
"להפיל את משטר נתניהו".

הפגנות בגן צ'ארלס קלור (צילום: אבשלום ששוני)
הפגנות בגן צ'ארלס קלור (צילום: אבשלום ששוני)

מי במקומו?
"זו השאלה שלך? אין לך שאלות יותר אינטליגנטיות? כידוע לך, אין אדם שאין לו תחליף, יש הסכמה על הנושא. דבר שני, אין וואקום, אין דבר כזה. אם אתה שואל אותי באופן אישי, ברגע שמשטר הרשע הקרימינלי הזה ייפול, הוואקום יתמלא צ'יק צ'ק, אני מקווה על ידי אישה צעירה או גבר צעיר שאת שמו אנחנו לא מכירים".

מהמפה הפוליטית אתה לא רואה מחליף ראוי?
"כרגע לא, נמאס לי מגנרלים".

אז כן יש בזה משהו אנרכיסטי. ביבי ילך והכול יהיה טוב, זה משיחי.
"משיחי זה ריקלין, אתה מתבלבל. אני לא מבין אתכם, אתם מנסים לקבע את המצב הקיים במדינת ישראל כיום? המצב החברתי? המצב הפוליטי? הכלכלי? זה מה שאתם רוצים?" 

היו פה בחירות, אתה יכול להגיד מה שאתה רוצה, הוא נורא, הוא שקרן, אבל הצביעו לו. 
"אני רוצה להגיד לך שהטיעון שלך היה מנצח והחלטתי להצביע עבורו גם, שכנעת אותי. אני הצבעתי גנץ שאמר לי לא ביבי, ותקע לי סכין בגב".

הפגנות המחאה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
הפגנות המחאה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

אז תפגין מול גנץ. מה אתם רוצים מביבי?
"יאללה חבר'ה, זה תת רמה באמת. האיש עם שלושה כתבי אישום. בג"ץ חושב שזה סבבה? שבג"ץ יצביע לו". 

אם זה תת רמה, תודה רבה לך. תורידו אותו משידור, אני שונא שאומרים לי תת רמה.