הליכוד מתחזקת במעט לעומת הסקר הקודם וימינה כבר אינה המפלגה השנייה בגודלה - כך עולה מתוצאות סקר מנדטים שנערך עבור תוכניתו של ניסים משעל ב-103FM ע"י מכון מאגר מוחות בניהול פרופ' יצחק כ"ץ. 

לפי הסקר, אילו הבחירות היו נערכות היום מפלגת הליכוד ממשיכה במלאכת השיקום והייתה המפלגה הגדולה ביותר עם 32 מנדטים - עלייה של שני מנדטים מהסקר הקודם.

מה עבר על נתניהו כשראה את תוצאות סקר מעריב? לאברמוביץ' יש תשובה

המפלגה השנייה בגודלה היא יש עתיד שנותרת יציבה יחסית עם 19 מנדטים, התחזקות קלה מהסקר האחרון, ואת המקום השלישי חולקות הרשימה המשותפת וימינה, עם 15 מנדטים לכל אחת מהן. עבור ימינה מדובר בצניחה כואבת, שכן בסקרים האחרונים היא קיבלה 18-19 מנדטים. 

כחול לבן מוסיפה לדשדש עם 10 מנדטים ואילו יהדות התורה, ש"ס וישראל ביתנו כל אחת עם 8 מנדטים. מרצ רושמת הישג נמוך יחסית ועומדת על 5 מנדטים. העבודה, דרך ארץ, הבית היהודי וגשר לא עוברות את אחוז החסימה. 

מפת הגושים: 

ימין-חרדים - 63 מנדטים

מרכז-שמאל - 49 מנדטים

ליברמן - 8 מנדטים

סקר מנדטים (צילום: 103FM)
סקר מנדטים (צילום: 103FM)

בשאלה "האם לפי דעתך בנימין נתניהו רוצה או לא רוצה להקדים את הבחירות", 53% ענו כי לדעתם רה"מ מעוניין בהקדמת הבחירות, 18% ענו כי הוא אינו מעוניין בהקדמתן ואילו 29% אמרו כי אינם יודעים. 

בשאלה "האם ראש הממשלה צדק או לא צדק בכך שלא עדכן את שר הביטחון בני גנץ על המגעים להסכם השלום עם איחוד האמירויות", 33% מהמשיבים סברו שנתניהו צדק בהחלטתו למדר את גנץ ואילו 49% ענו כי נתניהו טעה בהחלטה זו. 18% ענו כי אינם יודעים. 

סקר 103FM (צילום: 103FM)
סקר 103FM (צילום: 103FM)