בראיון עם רזי ברקאי בגלי צה"ל, אמרה היום (רביעי) חברת הכנסת איילת שקד כי בימינה לא פוסלים את נתניהו, ולא יפסלו אף אחד ממחנה הימין. לאחר הפרסום, פרסמה שרת התחבורה, ח"כ מירי רגב כי בנט ושקד תוקפים את רה"מ נתניהו באובססיה כבר שנים ושאי אפשר לסמוך עליהם, כיוון שלמרות הבטחותיהם לציבור בבחירות הקודמות, ברגע האמת הם הלכו עם לפיד. שקד מצידה לא נותרה חייבת והגיבה בחריפות בחשבון הטוויטר שלה. 

עוד אמרה שקד באותה השיחה כי הם לא מתכוונים להמליץ על חבר כנסת מהאופוזיציה והדגישה: "כרגע אין בחירות. אני אמרתי את זה דרך אגב גם בעיצומו של המשבר והמראיינים חשבו שאני לא בכיוון, עובדה שאני צדקתי. אין כרגע בחירות. אני מבטיחה לך שאם יהיו בחירות אני אחזור אלייך לראיון".

כאשר נשאלה האם נתניהו פסול מבחינתם, טענה שקד שהם אמנם לא פוסלים אף אחד, אך ציינה כי היא חושבת שימינה יכולה להיות אלנטרנטיבה טובה, "ימינה היא מפלגה רצינית ונפתלי בנט מאוד מתאים להיות ראש ממשלה", אמרה והוסיפה: "בסוף מנהיגים נבחנים בזמן משבר. ובשני המשברים הגדולים בשנים האחרונות- גם בצוק איתן וגם במשבר הקורונה אנחנו ראינו איך הוא תפקד ברצינות, ביעילות, ביצירתיות. אבל כמו שאני אומרת אין כרגע בחירות".