"צריך לפרק את הקואליציה": יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר אמר היום (ראשון) בראיון בגל"צ כי הוא לא פוסל אפשרות של התפטרות מתפקידו. "זו הקואליציה הגרועה ביותר בתולדות המדינה. אני מכהן כיו"ר הקואליציה ותפקידי הוא לשמור עליה - אבל אני אומר את ההפך. צריך לפרק אותה", אמר זוהר. 

"הדבר הנכון הוא ללכת לבחירות ב-23 לדצמבר, לאחר שמן הסתם לא נצליח להעביר את תקציב המדינה. אני מכיר את הליכודניקים יותר טוב מכולם - והם רוצים בחירות", הוסיף זוהר. 

תגובת מיקי זוהר לכמאל מריח, קרדיט ערוץ כנסת

עוד אמר במהלך הראיון כי כחול לבן בוחנים את האפשרות להקים ממשלת מיעוט על יש עתיד. אמירה זו מצטרפת לציוץ שפרסם מוקדם יותר בחשבון הטוויטר שלו, שלו בו טען כי כחול לבן הגיעו לסיכומים עם ראש האופוזיציה לפיד וכי הם חותרים להקמת ממשלת מיעוט יחד עם בל"ד והרשימה המשותפת. "כחול לבן הם לא שותפים קואליציוניים אלא סכנה למדינה - במילה אחת: בושה", האשים זוהר.

בתגובה לדבריו של זוהר, ח"כ איתן גינזבורג תקף אותו ואמר כי "הסכנה היחידה למדינה היא העדפת השיקולים האישיים על פני הציבוריים - והשימוש הציני והזוי שאתם עושים בתקציב המדינה כבן ערובה לצרכים הפוליטיים המדומיינים שלכם. מדהים לשמוע אותך מדבר על בושה - שלך אבדה מזמן". 

במהלך הראיון לגל"צ, התייחס זוהר למתקפות שספג מצד כחול לבן והדף אותן בטענה כי "ככל שכחול לבן יתקפו אותי יותר - כך הליכודניקים יאהבו אותי הרבה יותר".