בכירים במפלגת הליכוד אמרו היום (שישי), כי במידה ויתקיימו פריימריז, הם ייערכו בקרב כלל מתפקדי המפלגה ולא רק בקרב חברי מרכז הליכוד. גורמים ששוחחו עם ראש הממשלה נתניהו על העניין אמרו למעריב כי במידה ויתקיימו הבחירות המקדימות לרשימה, כל 120 אלף מתפקדי הליכוד יוכלו להצביע בהן.

למרות זאת, יתכן ופריימריז לליכוד כלל לא יתקיימו. במרץ האחרון התכנסה ועדת החוקה של המפלגה על מנת לבטל את הפריימריז, בתקופה בה היה נראה כי במקום הרכבת ממשלה, יתקיימו בחירות רביעיות.

רה"מ נתניהו בלייב בחשבון הפייסבוק שלו

לפני יומיים, התראיין חבר הכנסת גדעון סער ב-103FM ונשאל האם במידה ויתקיימו בחירות, הוא מתכוון להתמודד פעם נוספת על ראשות הליכוד. "במקרה שיהיו בחירות, אני מקווה ומצפה לזימון לתוכנית הזאת, ואז אומר דברים ברורים כהרגלי", ענה ח''כ סער, אך סירב להגיד מפורשות אם יאתגר את נתניהו פעם נוספת.

חבר הכנסת אמר בנוסף:"אתם זוכרים את ערב הבחירות הקודמות, אני תבעתי פריימריז וגם התמודדתי בפריימריז. אני לא חושב שאנחנו צריכים להתנהל כאילו כל השנה יש פריימריז, אני גם לא רוצה לחזק את נושא התקציב לכיוון כזה או אחר. תזמינו אותי אם יהיו בחירות, תשמעו דברים ברורים".   

השמועות על פירוק הממשלה מתגברות בתקופה האחרונה לאור חילוקי הדעות בין מפלגת הליכוד ומפלגת כחול לבן בנושא תקציב המדינה. אתמול אמר ראש הממשלה בטקס חגיגי בנתב''ג כי "אם נראה גישה אחרת של כחול לבן, נוכל להמשיך לעבוד יחד". בתגובה לדברי נתניהו תקפו במפלגת כחול לבן את ראש הממשלה וטענו כי "במידה ולא היה משפט, היה תקציב מדינה".