בעוד מליאת הכנסת צפויה להצביע היום (רביעי) בקריאה טרומית על הצעת החוק לפיזור הכנסת, שדרני 103FM בן כספית וינון מגל פתחו את תוכניתם בעימות סוער באשר לשאלה - האם וכיצד ראש הממשלה בנימין נתניהו יירשם בספרי ההיסטוריה.

נתניהו פונה לגנץ, מתוך עמוד הפייסבוק של בנימין נתניהו

מגל: "גנץ עושה את כל הטעויות בדרך, מה אתה מוביל לבחירות?"

כספית: "בדיוק הפוך, זה לא שהוא לא עושה שגיאות. במקרה הזה זה לא שטות. חקרתי את זה בשבועיים האחרונים לראות מה קרה שהאידיוטים האלה השאירו את הלקונה לנוכל הגדול ביותר בהיסטוריה הפוליטית מאז המצאת האדם".

מגל: "למה לדבר ככה על רה"מ?"

כספית: "כי אני לא נותן לאף אחד הנחות".

מגל: "האחד והיחיד מר בנימין נתניהו".

כספית: "גדול נוכלי תבל".

מגל: "האיש שהביא לנו שלושה הסכמי שלום, שהציל לנו את הכלכלה, שריפא אותנו מהקורונה, הביא לנו את כל החיסונים, נהיה בין המדינות הראשונות בעולם. רואים את האור בקצה המנהרה".

כספית: "הוא גדול נוכלי העולם אי פעם, אפילו אתה יודע את זה".

מגל: "אפילו בצחוק אני לא אומר את זה, נו באמת".

כספית: "אני מדבר על הפוליטיקה אבל גדול הנוכלים, לא יהיה גם אלף שנה קדימה".

מגל: "פרס עם התרגיל המסריח לא נוכל? אולמרט מה שעשה עם הכספים לא נוכל?".

כספית: "פרס היה צריך לקיים רוטציה. הוא פינה את מקומו ונתן לשמיר את הסכם הרוטציה שלא היה משוריין בכלל כמו ההסכם הזה".

מגל: "זה פוגע בי שאתה מדבר ככה על רה"מ".

כספית: "אז תתגבר. הוא גודל הנוכלים. לא היה ולא יהיה דבר כזה. זה לא דומה לכלום ושום דבר. אפילו טראמפ שמתברר שאולי יש נגדו חקירה פדרלית על חנינה תמורת שוחד - לא מתקרב לזה. הוא לא יעז לחתום על הסכם כשהוא יודע שהוא לא יקיים אותו".

מגל: "הוא ייזכר כאחד המנהיגים הגדולים שהיו פה ואתה תיזכר בראי ההיסטוריה כמי שאכל את הכובע. אני מנסה להציל אותך מעצמך".

כספית: "ההיסטוריה תדע מה הוא עשה כאן כולל הסכמי השלום שהוא לא הביא". 

מגל: "אם אתה שואל אותי תהיה רוטציה, זו דעתי. אני מהמר".

כספית: "אני זורם, 'כבוד ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, נתת מילה לגנץ, נתת מילה למדינה, אנא, עמוד בה. כך מצופה מגבר, ממנהיג, ממנהיג הימין, ממנהיג גדול כמוך, מראש הממשלה. בהערכה, ינון מגל'. מה שמעת מיאיר נתניהו אחרי ציוץ כזה?"

מגל: "מה שיאיר שלח לי לפרטי אני לא אשתף".

כספית: "לשם מה אנחנו פה כל בוקר?"

מגל: "קצת כבוד לאנשים ששולחים לך דברים בפרטי. מה עבר עליי? אתה עדי, נתחיל מזה, שאני אומר את זה כל פעם. כל פעם שאמרת את זה אמרתי לך 'יש לך קייס'. אתמול אמרתי חאלס, צריך להגיד את הדברים. נתת מילה, אמרת בלי טריקים ובלי שטיקים, עמדת מול כל המדינה, פרס נתן לשמיר. אני חושב שבסוף אנחנו צריכים להיות בדיון ציבורי בו יש כבוד למילה שאתה נותן, סליחה שאני אומר את זה. עם כל זה שגנץ עושה הרבה טעויות והוא לא בסדר, עדיין בעיניי למרות מגרעותיו הוא 'גבר', הוא ראוי, הוא ישר, הוא רוצה את טובת המדינה, עשה דברים בחיים שלו. יכול להיות שהוא פוליטיקאי טירון. הייתי מצפה שנתניהו יעזור לו ויתמוך בו, והוא מוכיח שרידות אחרי כל מה שאתם עושים לו".

כספית: "אם אתה משתמש במילה 'גבר', איפה הנאום?"

מגל: "כשיכריזו בארה"ב מי הפסיד אני אשא נאום".