הסערה בעקבות בדיקת העובדות שערכו אתמול ב'חדשות 12' ו'חדשות 13' לנאום של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ממשיכה. הבוקר (חמישי) דנו בנושא בן כספית וינון מגל ב-103FM, ומגל זעם. "הם הטריפו אותי. אתם עושים לנו בדיקת עובדות? כשכל החיים שלכם מלאים בפייק?", אמר ינון, והוסיף: "אתם תבדקו לנו את העובדות? מי אתם? זה מעלה לנו את הדם, החוצפה הזאת, היהירות הזאת. למה הם כאלה שקרנים? אחרי זה הם מתפלאים שהימין בשלטון כל הזמן - זו תקשורת מושחתת". 

בן השיב כי הוא בעד בדיקת העובדות, "בתנאי שזה כמובן יהיה במדדים מקצועיים ולכולם", אמר. ועל נאום נתניהו, הוסיף: "לדעתי, חוץ ממילות הקישור, לא הייתה אף מילת אמת".

ינון: בדיקת העובדות?

בן: חקיינים

ינון: אתם תבדקו לנו את העובדות (צוחק). מי אתם? מי? מי? מי אתם? חבורת הכול סבבה שאין קורונה. היא בודקת את העובדות, האנשים שהפייק אצלם? בחדשות 12 לא אמרו שאין קורונה? שהכול בסדר, שמגזימים? חבורת הכול סבבה? הם עושים בדיקת עובדות? חדשות 13, שעשו סקר שש"ס מקבלת שם 6 מנדטים, העלימו עשרות אלפי קולות בסקר עם חדי קרן ואייזנקוטים וכו', הם עושים לנו בדיקת עובדות שכל ערב אצלם זה פייק? הם עושים בדיקת עובדות ורק לנתניהו? הם בודקים את העובדות? למה גנץ דיבר רבע שעה ולא עשו לו בדיקת עובדות? למה?"

בן: "הוא דיבר שלשום, לא?".

ינון: "למה לגנץ לא עשו בדיקת עובדות".

בן: "למיטב הבנתי זה הולך להיות לכולם".

ינון: "ליאיר לפיד, בנט, כל נאום. אתם עושים לנו בדיקת עובדות כשכל החיים שלכם מלאים פייק".

בן: "מי זה אתם".

ינון: "עושים לנתניהו, מי הם בכלל חבורת אפסים".

בן: "למה לא כולם צופים בערוץ 20, אם ככה?"

ינון: "צופים הרבה בערוץ 20".

בן: "ברור, גם זה עובדה"

ינון: "אתה יודע כמה צופים? יש לך עובדות?"

בן: "בהערכה הם נעים בין 0.5-1.5".

ינון: "על סמך מה?"

בן: "אין מספרים מדויקים כי אתם לא במדידה"

ינון: "אבל נתת מספרים מדויקים אז על סמך מה אתה נותן?"

בן: "קראתי לזה הערכה. אמרתי שאין עובדות. אני מציע שתפסיק להיעלב. לך מותר להגיד מה שאתה רוצה עליי".

ינון: "אני לא נעלב, זה עניין של תרבות. לי יש גינונים אירופאים, זה מפריע לי מאוד דיבור כזה".

בן: "תפסיק להיעלב".

ינון: "אתמול הטריפו אותי, החוצפה שלהם. החבורה הזאת, חבורת הפייקלעך האלה".

בן: "אני שמח שהוטרפת, נדמה לי שדי מיצית את עניין ההשוואות בינך לביני. לדעתי חוץ ממילות הקישור לא הייתה אף מילת אמת. עזוב שהוא אמר שגנץ הפר את ההסכם, אבל הוא אמר שהממשלה שהוא עמד בראשה לפני החיקה חמש שנים וזה לא נכו".

ינון: "ההצבעה על חוק ההמרה לא נכון?"

בן: "האמת פשוטה נורא להבנה, יש בהסכם קואליציוניים יש המון סעיפים קטנים אבל שניים ענקיים ומהותיים שהם ליבת ההסכם. הסיכום שגנץ הלך אליו בתמיכתך ובתמיכתי ואיבד את עולמו כי הוא יצא אידיוט מושלם זה אני נותן לך מפתחות לשלטון, לא בחירות רביעיות ואתה נותן לי רוטציה. יש הרבה הפרות ההדדיות שכל אחד טופל על השני. יש דבר אחד ברור ועמית סגל אמר את זה אתמול - נתניהו מפר את ההסכם כי הוא לא רוצה לתת רוטציה".

ינון: "אתמול חדשות 13 שמו שקופיות. בכלל כל הקרתנות של לחקות כל דבר שקורה באמריקה, הם כאלה עלובים מה שהתקשורת הליברלית שעשתה שם לטראמפ הם חושבים שהם יעשו לנתניהו. הם לא מבינים שאנשים כמוני שרואים את זה רק מחפשים קלפי קרובה לביתם כדי לשים פתק הליכוד בראשות ביבי ושרה נתניהו. זה מה שהם גורמים לנו, זה פשוט מעלה לנו את הדם, החוצפה הזאת, היהירות הזאת, שהם חושבים שהם באים לחנך אותנו. מי הם בכלל, תגיד לי?".

"ביבי דיבר על כך שהם הפרו את ההסכם, הם אומרים העובדות: נתניהו הפר את ההסכם כשלא עשה את התקציב. אבל כשגנץ אמר יום קודם שנתניהו הפר את ההסכם למה הם לא שמו שקופיות העובדות: גנץ הפר את ההסכם בוועדת איתור, לא עשה ועדת בכירים, בחוק ההמרה הצביעו בעד, למה הם לא עשו את זה? למה הם כאלה שקרנים? למה הם כאלה רמאים? למה הם כאלה מושחתים? אחרי זה הם מתפלאים למה הימין בשלטון כל הזמן? זה תוצאה של עשרות שנים של שחיתות. תקשורת מושחתת".