בממשלה משוכנעים כי ההסכם עם בהוטן הוא לא האחרון שעליו תחתום ישראל עד לסיומה של כהונת הנשיא דונלד טראמפ. בהתאם לכך, השר לשיתוף פעולה אזורי, אופיר אקוניס, אמר הבוקר (ראשון) בראיון לגל"צ: "יתכן שבקרוב תהיה הכרזה נוספת על נורמליזציה. לפני ה-20 בינואר, האמריקאים יודיעו על מדינה אחת, או שתיים, שינרמלו את היחסים עם ישראל". 

נתניהו על הסכם הנורמליזציה עם מרוקו. צילום: רויטרס

במוצאי שבת, ממלכת בהוטן הגובלת בהודו ובסין, חתמה על כינון יחסים דיפלומטיים מלאים עם ישראל באמצעות טקס שנערך במעונו של שגריר ישראל בהודו, ד"ר רון מלכא. בהמשך לכך, בירך ראש הממשלה בנימין נתניהו על המהלך: "מברך על כינון היחסים בין ישראל לבהוטן שהם פרי נוסף של הסכמי השלום", הוא הוסיף: "אנו נמצאים במגעים עם מדינות נוספות שרוצות להצטרף ולכונן עמנו יחסים".

בנוסף לכך, הודיע השר כי סגנו של נשיא ארצות הברית המכהן, מייק פנס, צפוי להגיע ארצה כמה ימים לפני השבעת הנשיא הנכנס – ג'ו ביידן. "פנס מתכנן לבקר בישראל, אני לא רוצה להתחייב על התאריכים", אמר. הוא הוסיף: "עושה רושם שיגיעו לפני ההשבעה של הממשל החדש, ייתכן שבביקור עצמו תהיה הכרזה על נורמליזציה". 

על המהלך של גדעון סער, שהודיע לאחרונה כי בכוונתו להקים מפלגה, אמר: "לא אצביע לגדעון סער. הוא עשה טעות שעשו עשרות לפניו – מציע לו לא להתבשם מהסקרים האחרונים ומהראיונות המלטפים בכלי התקשורת".