פעילי תנועות המחאה קריים מיניסטר, קומי ישראל, חקירה עכשיו והדגלים השחורים הפגינו הערב (שני) מול ביתו של בני גנץ בראש העין, וקראו לו לפרק את הממשלה ולעמוד בהבטחותיו. הפעילים הציבו בובת דחליל מתנפחת ענקית ותחתיה שלט ענק עשוי סמרטוטים, שקורא לגנץ לשים את ישראל לפני הכל ולא להאריך את כהונתו של נתניהו. בהמשך עברו המפגינים לביתה של השרה מירי רגב.

הפגנה מול ביתו של גנץ (צילום: אבשלום ששוני)
הפגנה מול ביתו של גנץ (צילום: אבשלום ששוני)

אבי קדיש, מראשי הספירה לאחור וממארגני ההפגנה: "הציבור כבר מבין שזאת לא טיפשות או תמימות של גנץ, אלא כיסאולוגיה נטו. גנץ מוכן למכור את כל ערכיו והבטחותיו בלי למצמץ, בשביל עוד כמה חודשים במשרד הביטחון ורוטציה שלא תתממש. גנץ הוא הכתובת- הצבענו לו כדי שיחליף את נתניהו, אבל עכשיו הוא זה שמשרת את האינטרסים של נתניהו ומונע את סיום עידן נתניהו. אנחנו אומרים בקול ברור: פשרה היא רפש. הוליכו את נתניהו לבחירות עכשיו- נתניהו יפסיד, ישראל תנצח".

במהלך ההפגנה עלו טענות הדדיות של המפגינים והמשטרה לאלימות. המפגינים טענו לאלימות משטרתית קשה כלפי מפגינים שצועדים כעת בראש העין. מתנועת קריים מיניסטר נמסר: "משטרה פוליטית אלימה בשירות הנאשם והמשת"פ החליפי. חייבים לנקות את המדינה מהתהליכים המסוכנים שמוביל נתניהו בעשור האחרון. חייבים בחירות עכשיו!".

מנגד, גורמים במשטרה טענו: "זה הפוך. אלימות של המוחים כלפי השוטרים שמגלים איפוק מירבי. רק לאחר שכלו כל הקיצים נאלצו השוטרים לעצור את מי שתקף שוטרים באופן בוטה ביותר".

מדוברות המשטרה נמסר: "המפגינים יצאו מהמתחם שהוקצה  למחאה  והחלו צועדים ברחובות כשהם נושאים מיצג צוללות גדול. המוחים התעמתו עם השוטרים בדחיפות ובאלימות תוך שהם מנסים לפרוץ את מערכי המשטרה, שוב ושוב. המשטרה תאפשר את חופש הביטוי והזכות למחאה אולם לא תאפשר הפרת סדר בוטה ואלימות".