יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר (ליכוד), התייחס הבוקר (רביעי) בראיון לגלי צה"ל לפיזור הכנסת ולתחילתה של מערכת הבחירות. על התפוררות הקואליציה הנוכחית אמר זוהר: "גנץ חזר בו מכל הסיכומים שהשגנו בעקבות המאבק הפנימי בכחול לבן. לא היינו מוכנים בשום צורה לאשר את ההתנהלות של שר המשפטים, זו התנהלות שנועדה להיות עוינת את הליכוד ואת ראש הממשלה ולא מטפלת בחוליים של מערכת המשפט. אנחנו צריכים לשאוף להחזיר את תיק המשפטים בליכוד. בימים שהחזקנו בתיק, בתקופת אמיר אוחנה, ראינו שיש שינוי ושאפשר להחזיר את אמון הציבור במערכת המשפט, אבל זה תהליך ארוך".

מיקי זוהר בישיבת סיעת הליכוד

בהתייחסותו לשיתוף הפעולה בין נתניהו לבין סיעת רע"מ, אמר זוהר: "אני מכיר את הספין של מנסור עבאס ומציע לכולם לרדת ממנו, זה לא רלוונטי. הליכוד יקים קואליציית ימין. יש הרבה פוליטיקאים ואף אחד לא יכול להרכיב ממשלה בלי לפיד והשמאל. הדרך היחידה להקים ממשלת ימין היא להצביע לליכוד".

"ברור שאם יהיו 50 מנדטים לליכוד ולחרדים, נקים ממשלה. ולמה נגיע לזה? בגלל הטיפול בקורונה, בגלל הטיפול באיראן, בגלל שצריך ראש ממשלה שיידע לעמוד מול ביידן, כי מי יטפל במשבר הכלכלי יותר טוב מנתניהו? נשב עם כל מפלגה ציונית שתוכל להתאים את עצמה לקווי היסוד. לא פוסלים אף אחד למעט מי שאינו רואה בישראל מדינה יהודית ודמוקרטית, למשל רע"מ", הוסיף זוהר.

"החרדים לא יוכלו לעולם לשבת בממשלה עם לפיד, ליברמן ומרצ. בכל מה שקשור לענייני דת ומדינה, הם לא יוכלו להיות חלק מקואליציה כזו. לכן אם אנחנו והחרדים נהיה מספיק חזקים, אף אחד אחר לא יוכל להקים ממשלה. אחרים יאמרו לכם רק לא ביבי, לנו יש מה למכור. עשינו ארבעה הסכמי שלום. לא תהיה רוטציה, לא מדברים על רוטציה, מדברים על ניצחון ברור כדי שאף אחד לא ידבר על רוטציה. שיטת הפריטטיות לא מוכיחה את עצמה. הליכוד עמד בכל ההסכמים, ודרש רק דדבר אחד: שהצד השני יעמוד בהסכם. כחול לבן הפרו את ההסכם", סיים זוהר את דבריו.