סקר מנדטים שפורסם הבוקר (שלישי) ב-103FM העלה כי מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו מקבלת 30 מנדטים, ומפלגת תקווה חדשה בראשות גדעון סער מוסיפה להיות השנייה בגודלה ונשארת יציבה עם 17 מנדטים. 

גדעון סער בראיון. צילום: ערוץ הכנסת

המפלגה השלישית בגודלה היא יש עתיד בראשות יאיר לפיד עם 14 מנדטים ואחריה ימינה בראשות נפתלי בנט שירדה ל-11 מנדטים עקב הפיצול מבצלאל סמוטריץ'. הרשימה המשותפת ממשיכה לדשדש עם 10 מנדטים.

בהמשך הרשימה: ש"ס עם 8 מנדטים, ישראל ביתנו עם 7 מנדטים ויהדות התורה עם 6 מנדטים. מרצ מקבלת 5 מנדטים, מפלגת הישראלים של רון חולדאי מקבלת 4 מנדטים וכך גם כחול לבן בראשות בני וגנץ ומפלגת הציונות הדתית בראשות בצלאל סמוטריץ'. 

מפלגת העבודה לא עברה את אחוז החסימה וכך גם תל"ם של בוגי יעלון, תנופה של עפר שלח, הבית היהודי של איתמר בן גביר והמפלגה הכלכלית של פרופ' ירון זליכה. בסך הכל מדובר בכ-10 מנדטים שנותרו מתחת לאחוז החסימה.

מפת הגושים: לפי תוצאות הסקר, ימינה מהווה "שובר שוויון" בין הגושים. כאשר הגוש בראשות נתניהו שווה 48 מנדטים, ללא ימינה, ומנגד, הגוש בראשות גדעון סער שווה 61 מנדטים, כולל הרשימה המשותפת וגם ללא ימינה.

במידה וימינה מצטרפת לגוש נתניהו, הוא מגיע ל-59 מנדטים, ועדיין לא יכול להקים ממשלה.

הסקר נערך על ידי מנחם לזר - מנהל 'פאנלס פוליטיקס'. השתתפו בו 509 חברים בפאנל המשיבים של Panel4All לביצוע מחקרים על גבי האינטרנט (פנייה להשתתף בסקר נשלחה ל־2,967 חברים בפאנל). הסקר בוצע על גבי מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת במדינת ישראל, יהודים וערבים כאחד - מגיל 18 ומעלה. טעות הדגימה המרבית היא 4.4 אחוזים.