בפעם הראשונה בתולדות מפלגת הבית היהודי, אישה תעמוד בראשות המפלגה, זאת לאחר שהערב (שלישי) נבחרה לתפקיד יושבת ראש המפלגה, סגנית ראש עיריית ירושלים חגית משה. משה בשלב זה, היא גם האישה היחידה שעומדת בראש מפלגה בבחירות לכנסת ה-24.

היו''ר החדשה ניצחה את ניר אורבך, מנכ''ל המפלגה, בבחירות שנערכו הערב בקרב מתפקדי המפלגה. הבחירות התקיימו לאחר הודעתו של יו''ר המפלגה היוצא, הרב רפי פרץ, כי לא יתמודד בבחירות לכנסת ה-24 ויפרוש מהחיים הפוליטיים.

בתחילת החודש פורסם כי נתניהו הבטיח לה כי במידה ותתמודד לתפקיד, הוא באופן אישי יתמוך בה ויעשה כל מאמץ לסייע למפלגה לעבור את אחוז החסימה. בבחירות האחרונות התמודדה המפלגה כחלק מרשימת ''ימינה'', אך לאחר היוודע התוצאות, פרש הרב פרץ מ''ימינה'' והצטרף לממשלה בתור השר לענייני ירושלים.

יו"ר מפלגת הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', בירך את משה: "ברכות ליו"ר הבית היהודי החדשה חגית משה. המון הצלחה חגית! לציבור הנהדר שלנו מגיעה אחדות. יותר מדי זמן עסקנו במפריד. הגיע זמן להחזיר את הביחד ואת האור לעיניים של בנות ובני הציונות הדתית. אני בטוח שנעשה את זה".

איתמר בן גביר, מראשי עוצמה יהודית, הגיב: "מברך את היו"ר החדשה של הבית היהודי חגית משה לרגל ניצחונה בבחירות. מקווים שמשה תהיה שותפה לחיבור גדול בציונות הדתית שימנע הקמת ממשלת שמאל. 

"אנשי הבית היהודי מבינים היום שהרב פרץ וניר אורבך שהובילו את הפרת ההסכם מול עוצמה עשו נזק גדול למפלגתם. כולם כבר יודעים שבלי איחוד מימין לבנט תקום ממשלת שמאל"