הוועדה המסדרת בראשות ח''כ מיקי זוהר קיימה  הערב (שני) את ישיבתה הראשונה, והדיון הסתיים ללא החלטות. ח"כ מאיר כהן אמר כי "גוש השינוי" דורש למנות עוד שלושה סגנים ליו"ר הכנסת מלבד ח"כ יעקב מרגי. זוהר אמר כי זה מנוגד למה שסיכמו ונעל את הישיבה. 

עוד הוסיף כי לא יחדש את דיוני הוועדה המסדרת לגבי מינוי סגני יו"ר ולגבי הקמת ועדות זמניות כל עוד לא יהיו סיכומים והבנות מראש.

עוד קודם לכן, חברי הוועדה התנגדו להצעת יו"ר הוועדה זוהר לבחור בשני סגנים ליו"ר הכנסת, ח"כ אחד מכל גוש. זוהר אמר כי תוצאות ההצבעה מהוות שיתוק של הכנסת. 20 ח"כים התנגדו להצעה מול 12 שתמכו בה. 

"אנחנו מבינים ומפנימים שאנחנו בדרך לאופוזיציה, שם יו"ר האופוזיציה הוא בנימין נתניהו", אמר זוהר לאחר ההצבעה, בתשובתו לחבר הכנסת עיסאווי פריג' ממרצ, אשר אמר לו כי על הימין צריך "להתרגל להפסיד". בנוסף, הוועדה צפויה להמליץ על חברי הכנסת שיכהנו בתפקיד יושבי הראש של הוועדות הזמניות.

כזכור, מוקדם יותר היום הצביעה מליאת הכנסת על שתי הצעות שונות להרכב הוועדה, כאשר ההצעה שנבחרה היא הצעת מפלגת יש עתיד, לפיה מפתח החברים בוועדה יקבע על חבר אחד לכל ארבעה מנדטים. הוועדה נבחרת ברוב של 60 בעד לעומת 51 נגד, כאשר חברי מפלגת ימינה יצאו מהמליאה בעת ההצבעה.

לתפקיד יו''ר הוועדה נבחר ח''כ מיקי זוהר, כאשר במידה ולא תורכב ממשלה בטרם יגמר המנדט של בנימין נתניהו, תפקיד היו''ר יועבד לח''כ ממפלגת המועמד הבא שינסה להרכיב ממשלה. חברי הוועדה הנוספים הם: : את הליכוד ייצגו שלמה קרעי, קטי שטרית, מאי גולן, גלית דיסטאל אטריביאן, אופיר כץ, אתי עטיה ודוד ביטן. נציגי יש עתיד יהיו קארין אלהרר, מירב בן ארי, יואב סגלוביץ ובועז טופורובסקי. מש''ס נבחרו יעקב מרגי ומיכאל מלכיאלי. 

הוועדה המסדרת בכנסת (צילום: דוברות הוועדה המסדרת)
הוועדה המסדרת בכנסת (צילום: דוברות הוועדה המסדרת)

ממפלגת כחול לבן: איתן גינזבורג ויעל רון בן משה. נציגי ימינה בוועדה יהיו מתן כהנא ועידית סילמן, נציגי מפלגת העבודה הם רם שפע ואפרת רייטן. יהדות התורה תיוצג על ידי יעקב אשר ויעקב טסלר, וישראל ביתנו על ידי עודד פורר ואלכס קושניר. בציונות הדתית הנציגים יהיו שמחה רוטמן ואורית סטרוק ומהרשימה משותפת  אחמד טיבי ונציג נוסף שטרם נקבע. בתקווה חדשה קבעו כי נציגיה יהיו זאב אלקין ויועז הנדל. בעוד מרצ תלח את  תמר זנדברג ועיסאווי פריג'. מרע"מ: וואליד טאהא.