לא רק רחובות ישראל סוערים, בעקבות המהומות בין יהודים לערבים. היום (חמישי) גם בשידור 103FM התחוללה סערה כאשר עימות חריף פרץ בין חבר הכנסת לשעבר מיכאל בן ארי, לבין המגישה סיון כהן.

עם תחילת הראיון, פנתה כהן לבן ארי ושאלה אם הוא מודע לקבוצות היהודים שמתפעלות את אירועי האלימות נגד אזרחים ערבים. בתגובה, בן ארי הטיח במגישה: "תגידי לי, את פסיכית?", ואף הוסיף כי "טובחים ביהודים יום יום, הם נלחמים על חייהם וזו השאלה שלך, מי חינך אותך?". כהן התפרצה לדבריו ואמרה: "קודם כל, תשמור על השפה ואל תכנה אותי פסיכית. מי חינך אותך?".

חבר הכנסת לשעבר המשיך ותקף באומרו כי "שבוע שלם היהודים נטבחים פה, המשטרה מפקירה אותם ואת הולכת ויוצרת סדר יום חדש שהיהודים הם הפורעים? אישה עלובה שכמותך! הולכים וקוברים עכשיו ילד בן 6, אין לכם טיפת בושה? מנסים לצייר כאילו אנחנו התוקפים והם הקורבנות".

כהן ניסתה להשיב לדבריו ושאלה: "אתה בכלל מאזין לתכנית? איך אתה מדבר? חבר כנסת לשעבר, איזו שפה? אתה מוכן להאזין? לא שמעת מילה ממה שמדברים, העיקר אתה עולה ומבעיר את השטח, זורק מילים לא מכובדות. אתה האזנת לשידור? לא האזנת, פשוט עלית והתחלת לנסות להבעיר את השטח".

בית עסק הרוס בבת ים (צילום: אבשלום ששוני)
בית עסק הרוס בבת ים (צילום: אבשלום ששוני)

בן ארי עבר לתקוף את כלל התקשורת וטען כי "לא אני מבעיר את השטח. אתם במשך שבוע רואים שטובחים ביהודים ויורים עליהם ואני מבעיר את השטח? אתם הופכים את היוצרות! זה מה שאת שואלת אותי? יהודים מופקרים, זורקים עליהם אבנים, מהמסגדים צועקים 'אטבח אל יהוד' ואתם מדברים על מליציות של יהודים? את חצופה".

בשלב זה ביקשה כהן להוריד את חבר הכנסת לשעבר משידור והוסיפה כי "זו הבעיה. חבר כנסת לשעבר משתמש בכזו שפה מגעילה, לא מתייחס לשום דבר. אנחנו מסקרים, ולבנו עם המשפחות ועם מה שקורה כאן - אבל עולה אדם כזה, ומשתמש בשפת ביבים, וגורם לשנאה במצב כזה, במקום להרגיע את השטח. חברים, אני מצטערת, זו בושה וחרפה. בושה שהאדם הזה היה חבר כנסת".

עוד אמרה המגישה כי " זה לא סתם אדם מהרחוב. האספסוף כבר נהיה יותר אחראי ממה שעושים כאן חברי הכנסת. אנחנו העלנו את מיכאל בן ארי בדיוק כדי לדבר גם על מה שקורה ליהודים, לתת במה לזה ולתת איזון - אבל כשעולה אדם כזה, ומדבר בשפה כזאת, אי אפשר להשאיר אותו בשידור ואי אפשר לתת לדברים האלה במה".

לסיכום אמרה כהן: "הגיע הזמן, פוליטיקאים יקרים, שאתם תיקחו אחריות, כי אתם אחראים על מה שקורה כאן. המדינה בוערת וזה כואב לכולנו, בזמן שאתם מנצלים את זה לפופוליזם ולצרכים שלכם".