ההתפרעויות בערים המעורבות בישראל אינן פוסקות בימים האחרונים והיום (שישי) אף הובילו לפיצוץ בשידור בין חבר הכנסת איתמר בן גביר לבין חברות הכנסת קארין אלהרר ותמר זנדברג. העימות התרחש במהלך פאנל בחדשות 12, בו התארחו בן גביר ואלהרר, כאשר זנדברג עצמה יצאה במחאה מהאולפן עם כניסתו של ח''כ מהציונות הדתית.

זנדברג עוזבת את האולפן במחאה נגד בן גביר, קרדיט חדשות 12

כאשר יו"ר עוצמה יהודית התיישב ליד שולחן הפאנל, פנתה זנדברג למגישה, סיוון רהב מאיר ואמרה כי אינה מתכוונת להמשיך ולשבת בדיון עמו. בן גביר תקף את זנדברג ואמר: "אבל עם איימן עודה ואחמד טיבי את כן מוכנה לשבת?".

לאחר שיצאה מהאולפן פנתה זנדברג לטוויטר ורשמה: "עזבתי עכשיו את האולפן כשנכנס אליו כהניסט מורשע בעבירות הסתה לטרור וגזענות.אי אפשר להיתלות ב״מעניין״ או בחופש הביטוי כאשר זו הבמה שניתנת להמשך ההתססה והאלימות בזמן שאנחנו זקוקים להפך הגמור - לרגיעה. אני לפחות לא אתן לזה לגיטימציה".

העימות החל לאחר יציאתה של זנדברג, דבר שלא התקבל בצורה חיובית על ידי משתתף נוסף בפאנל, קובי אריאלי. אלהרר הסבירה כי "כשחבר הכנסת הזה עומד במליאה ומדבר, אנחנו יוצאים. אם הייתה לי הרמפה, גם אני הייתי יוצאת. מדובר באדם מתסיס, שקורא בקבוצות וואטסאפ לאנשים לבו עם מקלות ואלות".

בשלב זה בן גביר התערב בדיון ואמר לחברת הכנסת מיש עתיד: "את יכולה להסיר את החסינות הפרלמנטרית שלך שאתבע אותך?", כאשר לכך יו"ר הוועדה המסדרת ענתה: "יאללה יאללה". בן גביר התרגז מתגובה ואמר כי "איפה קראתי לאנשים? תביאי לי דוגמה. את אמרת משהו חמור מאוד, אני קראתי לאנשים לבוא עם אלות? איפה אמרתי את זה?".

חברת הכנסת ניסתה להשיב ולומר כי "אתה אדם מתסיס, אתה הלכת ופתחת לשכה בשייח ג'ראח כשידעת מה יהיו התוצאות, אני בזה לך". יו"ר עוצמה יהודית פעם נוספת ענה ואמר לה כי "את לא מסוגלת לענות, את משקרת, אז תודי שאת משקרת. את אמרת משהו חמור, ואם את לא תחזרי בך, אני אתבע אותך".