קשריה של ישראל עם איחוד האמירויות יישארו חזקים גם אם ראש הממשלה בנימין נתניהו יוחלף על ידי יו"ר ימינה, נפתלי בנט, או כל מנהיג אחר, כך לדברי שגריר ישראל באיחוד האמירויות, איתן נאה, שדיבר בפורום ההשקעות הגלובלי בחסות "ג'רוזלם פוסט" ו"חאליג' טיימס", הנערך בדובאי. "זה לא משנה מי יהיה ראש הממשלה", הבהיר כשנשאל על היחסים בין המדינות. 

נאה דיבר רק שבועיים לאחר מבצע "שומר החומות", שהסתיים ב-21 במאי. כל ארבע המדינות שמקיימות נורמליזציה עם ישראל במסגרת הסכמי אברהם בשנה שעברה, כולל איחוד האמירויות, שמרו על קשריהן עם ישראל.

נאה סיפר שכשהגיע לראשונה לאמירויות, "אנשים הביאו עוגה", לדבריו, כשקיבלו את פניו. הם ישבו ודיברו "מתוך אושר", הסביר. העימות הצבאי האחרון לא הפחית את הרצון לקיים אינטראקציה, הבהיר נאה, שהוסיף כי אנשים רוצים לשמוע את נקודת המבט הישראלית על מה שקרה. "הם רצו להקשיב, אפילו כשהם לא הסכימו", אמר נאה. "זה היה חשוב שתהיה אפשרות לפחות לשמוע אחד את השני".

נאה פנה גם לקהל של ישראלים ואמירתים, בדיוק כאשר נראה כי 12 שנות כהונתו של נתניהו כראש ממשלה עשויות להסתיים, ואמר כי היחסים בין ישראל לאיחוד האמירויות "יכולים לעמוד בכל אתגר".

הוא ציין עוד כי "שתי המדינות חתמו על הסכם כלכלי, ואחרים יבואו בעקבותיו". כעת הונח היסוד למגזר הפרטי בשתי המדינות לפרוח בשיתוף פעולה.

"כשמדובר באיחוד האמירויות", סיפר נאה, הישראלים "מצביעים ברגליים". בהמשך לכך ציין כי בדצמבר בלבד ביקרו 85,000 ישראלים בדובאי.
"נראה עוד ישראלים מגיעים לכאן", אמר, ואף התבדח על כך שברצונו לראות כיצד ישראלי יתמודד עם הקיץ באיחוד האמירויות הערביות. "אומרים לי שבקיץ ממש חם פה", אמר.

"העובדה ששום דבר לא פוגע ביחסים הוא הסימן הטוב ביותר למה שאנחנו בונים כאן", הוסיף. "ישראלים יכולים לבוא לכאן, ובקרוב, עם הסרת מגבלות הקורונה, אזרחי האמירויות יוכלו לבקר בישראל.