ממשלת לפיד-בנט צפויה להישבע אמונים ביום ראשון הקרוב, אלא אם במהלך הימים הקרובים יתרחש אירוע דרמטי שיטרוף את הקלפים. פרשן חדשות 13 רביב דרוקר, התראיין הערב (שלישי) לתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ברדיו 103FM והעריך כי הממשלה תצא לדרך, אולם לא שלל הפתעות. "אנחנו כמו אנשים שמוזמנים לשימוע לפני פיטורים. ביום ראשון יכול להיות שנתקעה עבודתנו", אמר. 

כזכור, בתוך טיוטות ההסכמים הקואליציוניים נכללה הצעת חוק להגבלת כהונת ראש הממשלה לשמונה שנים. אותה הצעת חוק משכה ביקורת שטענה כי מדובר בחקיקה פרסונלית נגד נתניהו. בתגובה לכך, הסתייגו חברי סיעת ימינה מנוסח הצעת החוק. דרוקר אמר כי מדובר בסערה בכוס תה: "החוק הזה הוא קשקוש, לא יהיה ולא כלום. אני לא יודע אם זה נועד להסיח את הדעת משאר הדברים". 

עוד אמר דרוקר כי "מי שהמציא את הקונסטרוקציה שם מאוד חכם במובן שעושים הסכמי צד, מרצ יגידו 'אנחנו דואגים ללהט"בים' והעבודה תגיד שיש תחבורה ציבורית בשבת אבל אז כותבים שההסכמים לא מחייבים איש. זה יותר כמו המצע של המפלגות. זה מבנה מאוד חכם, לא משפטית אלא ציבורית".

בתגובה, נשאל האם מצביעי מרצ יקבלו את הסידור הזה. "המצביעים של מרצ רואים רק דבר אחד מול העיניים", אמר דרוקר, "פרק הדחה בראשון, שעון גדול על המסך כמה שעות נשארו ותמונה גדולה של ביבי. לא רואים כלום בעיניים".

בהמשך, התייחס הפרשן הפוליטי לקיצוניות שבין החלקים המרכיבים את הממשלה ואמר שחרף כך, אין לאף אחד מן השותפים רצון לפרק אותה. "רוב האנשים הבכירים בה הם בתפקיד חייהם, ואלה שלא בתפקיד חייהם, יש להם למה לחכות. בנט בתפקיד חייו, ללפיד יש למה לחכות. לליברמן חצי תפקיד, מיכאלי תפקיד חייה, הורוביץ תפקיד חייו, סער, יש לו למה לחכות, שקד - יש למה לחכות. נוצר מצב שאין בכיר אחד שרק רוצה להרוס", אמר דרוקר וציין כי רק אירועי קיצון, לרבות עימות בעזה, יוכלו להביא להפלת הממשלה: "אם יהיה אירוע חיצוני הכול יכול לעלות בלהבות - אם זה עימות צבאי, מהומות בלוד, תוכנית שלום. כל עוד זה יתנהל בתחום האזרחי זה יכול לשרוד עם חיכוכים".