השר המקשר בין הממשלה לכנסת, ח"כ דודי אמסלם (הליכוד) תקף אתמול במליאת הכנסת את הקואליציה המסתמנת: "ממשלה של צפונבונים אשכנזים בעיקר בגבולות רעננה-ת"א, האחדות היחידה היא עם מנסור עבאס 'המזרחי'".

הוא הוסיף כי "לא שינוי ולא ריפוי- ממשלת שנאה ותרעלה. ממשלה שתנוהל בפועל ע"י מנסור עבאס האיסלאמיסט, איש האחים המוסלמים, שעל פיו יישק דבר. ממשלה שבמקום לדאוג להתישבות ולביטחון, תדאג לבדואים בנגב. חרפה". חברי הכנסת מ"גוש השינוי" לא נשארו אדישים לדבריו והגיבו ברחבי הטוויטר. 

ח"כ יאיר גולן (מרצ) התייחס לדבריו וכתב: "יושב במליאה ונדהם. אמסלם, זוהר, קרעי - יאללה תפסיקו להתבכיין. הפסדתם לכו הביתה".

ח"כ ולדימיר בליאק (יש עתיד) כתב בחשבון הטוויטר שלו: "תקשיב לי טוב, דודי אמסלם, השר לענייני כלום ופרזנטור השנאה - עליתי לארץ בגיל 25, לא הכרתי איש, עבדתי בניקיון ובאבטחה, הלכתי שעות ברגל כדי לחסוך חמישה שקלים של האוטובוס, סבלתי מאפליה, בניתי את עצמי בעשר אצבעותיי. באמת עסקן הליכוד שחי רוב חייו מכסף ציבורי יקרא לי 'צפונבון' ו'פריווילג'?".

ח"כ רם שפע (העבודה) הגיב גם הוא לדברים וצייץ: "אמנם עברו כמה שעות מאז שנאם, ולרוב כולנו ממשיכים לדבר הבא, אבל אני פשוט לא מסוגל לעכל את העובדה שדודי אמסלם הוא שר בישראל שכל התרומה שלו זה להפיץ שנאה. הוא עולה לנאום, יורה אש ערסית לכל עבר, זורק רעל על ציבורים שלמים ומוציא מהבטן שלו תיעוב שלא יודע גבול. כמה קריטי להחליף אותו".