"אתה מייצג את ישראל הראשונה": בעקבות הפוסט הויראלי של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שדרני 103FM בן כספית וינון מגל, ניהלו הבוקר (ראשון) דיון סוער בתוכניתם. בפוסט, נתניהו ציטט את הרבי מלובביץ' בעת שיחה שהייתה לו איתו לפני כשלושים שנה. כספית אמר: "הפוסט של ביבי שובר את הרשת. אני הייתי שם ב-91' עד 95', ולקחו אותי אליו (הרבי מלובביץ'). סיפרו לי שביבי היה שם קצת קודם לכן. למה אני אומר את זה? כי הייתי גם כשהוא נפטר, הוא נפטר במשמרת שלי ובאשפוז הארוך שלו שרצתי שם ממש".

"זה מאוד דומה מה שקורה עכשיו עם הביביסטים למה שקרה סביב קריסתו", הוסיף כספית. "חלילה אני לא משווה בין קריסה פיזית ושתהיה לנתניהו בריאות ואריכות ימים. בחב"ד יש שני מחנות - מחנה אחד שבטוח שהוא (הרבי מלובביץ') חי והוא המשיח, הביביזם מזכיר לי את זה, אבל נתניהו חי אין בזה ספק. הקטע הזה של המשיחיות מול מנהיג או אדם בשר ודם והלובביצ'ר מכל האדמו"רים אין ספק שהיה הכריזמטי ביותר".

"יצא לך לראות איך הוא מלהיט את הקהל עם הידיים, עם כל הלוק הלבן, הזקן הצחור והעיניים הכחולות?", המשיך כספית. "זה באמת היה מרטיט. אבל מכאן ועד משיח, חב"דניקים יקרים שלי, גאונים של אמא, רחוקה הדרך. אין משיח, כולנו בני אדם".

ינון מגל הגיב: "קצת מפתיע אותי שאם באמת תהיה השבעה ובנט יושבע זה יפתיע אותי, כי הייתי בטוח שאחרי נתניהו ייכנס המשיח או אני, הדיל היה שאנחנו ברוטציה". כספית שאל: "אין מצב שהמשיח זה אתה? זה אומר שאני החמור הלבן?", ומגל השיב: "בהחלט, בכל זאת אתה מייצג את ישראל הראשונה. אתה חי בלהיות לבן". "אבל לא חמור", אמר כספית.