סיעת הליכוד הגישה היום (רביעי) הצעת אי אמון ראשונה נגד ממשלת האחדות בראשות בנט ולפיד בטענה כי מדובר ב"ממשלה שהוקמה בשקר ובהונאת הציבור ואין לה מנדט ציבורי". 

את ההצעה הגיש יו"ר סיעת הליכוד, ח"כ מיקי זוהר, בשם סיעתו, וח"כ אופיר אקוניס אמור להציג אותה בשבוע הבא במליאת הכנסת. אקוניס התייחס לתכנון ועקץ את הקואליציה בקבוצת הוואטסאפ הפנימית של הליכוד: "אלא אם הם גם ביטלו את האפשרות להעלות הצעות אי אמון״.

מוקדם יותר היום הודיע ח"כ זוהר בדיון בוועדה המסדרת כי מפלגות האופוזיציה לא יסכימו יותר להתקזז עם חברי הכנסת מהקואליציה: "לא תקבלו קיזוזים עד סוף הקדנציה", הבטיח.

הוא הוסיף כי "עושה רושם שזאב אלקין מתכנן למחוק את הקיום שלנו באופוזיציה. כנראה נקבל 2-3 ועדות, זה חסר תקדים - אבל אף אחד לא מדבר כי עושים את זה לימין, היועמ"שים והתקשורת שותקים, מגבים את ההחלטות הרדיקליות האלה. הכל נעשה ברמיה, בשקר של הציבור כי אין ציבור".

זוהר הוסיף כי "בנט וסער נטולי ציבור, אם מחר נערכות בחירות הם לא עוברים את אחוז החסימה". לסיום אמר זוהר: "אם תתנהגו בחוסר כבוד גם אנחנו ננהג בחוסר כבוד. הציבור לא ישכח לכם את ההתנהלות הזו".