מאז עברה לספסלי האופוזיציה, מפלגת הליכוד נוהגת במשמעת אופוזיציונית הדוקה כדי "להיאבק בממשלת השמאל המסוכנת". מי שמפר את אותה המדיניות, מוצג באופן שלילי בחשבון הפייסבוק הרשמי של התנועה.

חבר הכנסת פטין מולא מהליכוד שוחח הבוקר (רביעי) עם גולן יוכפז וענת דוידוב בתכניתם ב-103FM ויצא נגד הודעת דוברות הליכוד נגדו, כשכתבה כי "פטין מולא נעדר זו הפעם השנייה ברציפות. אי אפשר לקבל את ההתנהגות של אלה שעושים דין לעצמם וגורמים נזק עצום למאמץ המשותף של מחנה הימין".

"זה פייק ניוז, פטין מולא נשאר בכנסת, הייתי בכנסת ארבע שעות ונלחמתי בכל החוקים, הייתי בוועדה המסדרת. לא יעלה על הדעת לבוא ולהכפיש את שמו של זה שנלחם בממשלה המסוכנת הזו", פתח מולא את דבריו בהכחשה גורפת.

חבר הכנסת המשיך לטעון כי הוא נכח בכנסת: "יש דו"ח שסופר כמה זמן הייתי, נלחמתי קשות. לא יעלה על הדעת לבוא ולהוציא דברים לא נכונים, הייתי בכנסת עד השעה 07:00 בבוקר, השתתפתי בכל ההצבעות. יצאתי עם נתניהו, רה"מ הבא של ישראל, בשעות הבוקר באותו יום. הייתי נוכח בכל החוקים שהייתי במליאה, זה לא נכון מה שמפרסמים, זו עלילת דם".

הוא הוסיף כי "אני צריך להתייחס לכל אחד שמעלה כל מיני הודעות? שיחפשו את החברים שלהם, אני באתי לשרת את עם ישראל, נבחרתי כדת וכדין. אתה יכול לבדוק את זה. מי שרוצה לפגוע ימשיך לפגוע, אני לא מתרגש מזה".

מולא הבהיר כי אף אחד לא ניסה לשכנע אותו לערוק ממפלגתו: "נולדתי בליכוד ואמות שם, יש לי עקרונות וחונכתי על יושר ונאמנות. לא היה ניסיון ולא אתן לזה יד, אני לא עריק כמו העריקים של הליכוד. אף אחד לא דיבר איתי, אני איש ליכוד. הליכוד מאוחדת, והיא תמשיך להילחם בממשלת השמאל. אני מאמין שהממשלה הזאת תחלוף מהעולם ותחזור מאיפה שהיא באה".

בסוף דבריו, כשעומת עם הידיעה לפני הבחירות, לפיה ניהל מגעים עם גורמים פלסטיניים לגבי תמיכה ביו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, הכחיש גם כן: "לא ישבתי עם מחמוד עבאס ולא אשב עם אנשים שרוצחים יהודים. לא היה ולא נברא, ונתניהו לא נזף בי. מעולם לא הייתי במוקטעה. אני מכחיש את כל הטענות הללו, זה לא קרה ולא יקרה".