מהומה נרשמה במהלך כנס של צעירי הליכוד בו השתתף ראש הממשלה לשעבר ויו"ר המפלגה בנימין נתניהו. במהלך נאומו של נתניהו באירוע, קטע לפתע אחד המשתתפים את דבריו של יו"ר המפלגה וקרא: "בנט ולפיד צריכים למות". בנימין נתניהו תקף את דבריו וקרא לו "טיפש". כך זה נשמע במהלך השידור שהועבר בדף הפייסבוק של בנימין נתניהו: 

המהומה באירוע של הליכוד. צילום: מתוך דף הפייסבוק של בנימין נתניהו

"אני רואה את התמיכה האדירה ברשתות החבריות, ברחובות, בהפגנות. כל הכבוד לכם. תמשיכו, ואל תתרשמו מהביקורת. האמת שלכם, האמת שלנו", אמר נתניהו באירוע, ואז נקטע על ידי אחד המשתתפים, שאמר: "ראש הממשלה, בנט ולפיד צריכים למות".  

"לא לא", אמר מיד נתניהו, "אם אתה שתול, אז עשית את עבודתך. אם אתה לא שתול אז אתה טיפש וגם לא צודק. אף אחד לא מת", תקף אותו יו"ר הליכוד. מיד לאחר מכן נראה כי המשתתפים באירוע ניסו להוציא את אותו משתתף שקרא את הקריאות הקשות נגד ראש הממשלה לראש הממשלה החליפי. 
 
"אנחנו ננצח אותם. מהומה באולם, לך. אני לא מוכן לקבל דברים כאלה. אנחנו ננצח אותם באמת שלנו, בדרך שלנו. והדרך שלנו היא דרך לאומית ואחראית ומעל הכל הדרך הנכונה. היא דרך של הונאה. הדרך שלהם היא דרך של מרמה", אמר אחרי התקרית נתניהו.